13 Oktober 2011

:: PapaZakwan BUAT PERANGAI! =D ::

Masa bawak Zakwan main2 kat taman tu
Tetibe MamaZakwan terasa cam nak sangat naik buaian
MamaZakwan ckp kat Papa
Tapi Papa cakap tak payah la.. Tu utk bebudak
Ntah cemana, perasaaan membuak2
MamaZakwan trus jek gi kat buaian yg tgh takde org tu, haha!
Teringin sangat!!
Takut kang balik umah asek teringat2, hehe



Bila Zakwan nampak MamaZakwan naik buai
Zakwan pun sebuk nak naik sesama
Tapi takmo naik sengsorang
Takut katanya!

MamaZakwan ingatkan Mama je yang teringin
Rupa2nya ada orang tu lagi lebih2 dari MamaZakwan
Hahahahaha!!!

PapaZakwan pun teringin naik buai rupanya!
Memula naik ok lagi
Masih normal di pandangan mata org ramai
Haha!



Tetibe dah jadik gini..!!
Mana MamaZakwan nak letak muka, haha!!!
Gelak sakan MamaZakwan tgk perangai PapaZakwan ni tau!
Ngalahkan bebudak
Memula tadi beriya2 tak kasik MamaZakwan naik
Tengok2 dia lagi lebih2, haha!
Lawak, lawak...


8 comments:

Mama Rayyan berkata...

over papazakwan nie tau hahaha...=D

syawalsimpsons berkata...

kikikikik....kelakar je tu...

amiey lee berkata...

hahahah ni kes oppsss sorii aii ter oberrr hahahaha

Nana berkata...

hehehe seb baik xputus tali tu kan hahaaa

MrS. F!zA berkata...

haihh..jahanam nanti.. hahahah

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

korang nie memang spoting habislah...
nasib baik tak berat kalau tak mau putus tali buai tue...

Alycia berkata...

hahaha.. kalau buai kt klcc tu kompem kena halau kat guard haha..

[-suziey-] berkata...

hahhaahahaha elokla tu..last2 sume ank banak naik buai:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...