11 Oktober 2011

::: Mmg ANAK BERTUAH! ~ Zakwan Kaco Papa Tido! :::

Semenjak 2 menjak Zakwan tau dia dah nak jadik Abang Zack ni
Zakwan mmg suka sangat wat perangai
Ngengade nye lebih, manja2nya lebih
Pendek kata mmg suka nak tarik perhatian org
Especially tarik perhatian Mama&Papa dia la

Aritu Zakwan wat perangai
Bleh plak PapaZakwan tgh syiok2 tido
Dia pi naik atas Papa
Landing baaeeeekkkk punyaaa..! Bak kata Dafi ;)




Terkezut la PapaZakwan dibuatnya!
Langsung tak leh nak tido
Zakwan, Zakwan...
Memang sangat2 perlukan kesabaran yang tinggi nak layan ini budak!



Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

9 comments:

Wanita Mutalib berkata...

alololo abang zackkkkkkkkk! heee

syawalsimpsons berkata...

mmg penat kalo layan anak yang bakal dapat adik ni kan...

Salina@IbuAqil berkata...

Suka gambor abg zack yg 1st tu.. Oooo nakei erk ini budak.. Kaco papa tdo.. Kalo Aqil dia suka cucuk idung ayah dia.. Kih3!!!!!!!! Deme ni mmg suka sgt cr ilham mengkaji mcm2..

- SueN - MrS AzharI berkata...

biasa la tu nad...dia tau dia nk ada adik nnt...afni dulu pun camtu gak...tp bile adik dia kuar nnt akan nmpk la jadi abg yg pandai jg adik dia..:D

amiey lee berkata...

ni peel sama macm si ashraf tapi dia suka terbang n terus landing jt perut ayah dia..best agaknye buat gitu... hahahahhahahaha

MrS. F!zA berkata...

nanti ada adik zakwan thu dah layanan pd dia akn kurang skit..hihi

mamalieyna berkata...

hee..kalau kena dgn si papa yg kurang sabar, anak dh kena ni..hee~

samalah dak arif pun, makin menduga kesabaran je skrg ni..sabar jerlah..hu~

[-suziey-] berkata...

kui kui kui..lawak la zakwan..ekeeke:D

Mama Rayyan berkata...

hahaha zakwan2 nakal erk naseb baek papa x marah tau...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...