19 Oktober 2011

MISI PENTING Dengan Aunty Wawa ~ BERJAYAKAH Kami?

Rasa2 berjaya tak misi kami?
Hehehehe...
^___~

Walaupun tak berapa lancar ari Ahad aritu
Tapi masih dianggap berjaya gak la
^__^
Alhamdulillah...

Misi sebenar adalah nak pi jumpa tailor
Tapi tak berkesempatan la pulak
Takde rezki
Takpe, kita set ari lain

So, utk tidak menghampakan diri kami sendrik
Kami pun gi la soping2 sebagai terapi diri, haha!
Bukan soping2 beli baju ke, kasut ke, make-up ke tau..
Tapi ini soping2 utk persediaan hari besar Aunty Wawa nanti, hehe

Kami cari barang kat Mydin USJ sampai ke GM Klang
Haa... Jauh tak jauh
Naseb baik bujang teruna MamaZakwan sorang tu takde
Dia pi ikut Papanye balik kampung

Punya la berbundut2, haha!! =P

Takpe buat dari skrg
Sementara MamaZakwan masih bertenaga nak tolong2
Kang dah bersalin, sapa nak tolong?
Ksian Aunty Wawa kene wat sendrik nanti, huhu!

Apa yang kami beli? Nak buat apa?
Jeng, jeng, jeng......! ;)


Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

6 comments:

Ya ALya berkata...

wah ni mst nak buat persiapan aunty wawa kan...mesti nak wt cenderhati kan......bunga telor...best2....

eB ezrin berkata...

hadiah aper eh?

CaDLyNN berkata...

wa...banyaknye membeli...larat ke mengangkat 2org brg byk2 tu..ish2..

eT berkata...

nk watpe banyak2 tu??huhu
GM klang best x?xpenah sampai pon sana...

@e_da berkata...

gift dr pengantin ek.. tak sabo nak tengok.. hihi

mamalieyna berkata...

banyak tuuuuuuu..best2x..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...