14 Oktober 2011

::: MISI PENTING Dengan Aunty Wawa ;) :::

Yup!
Sangat penting!
Hehehehehe.....

Insya-Allah,
Kalau dizinkan Tuhan (kitakan hanya merancang...)
MamaZakwan ada misi penting dgn Aunty Wawa
^_~

Misi apakah?
Minggu depan MamaZakwan story mori ek ;)


Sementara masih larat lagi berjalan ke sana sini
Sambil membawa baby dalam perut
MamaZakwan sedaya upaya nak tolong Aunty Wawa
Ye la, nanti dah bersalin
Mana ada masa nak tolong dah
Sure bz ngan baby kecik plak, kan?

Tolong Aunty Wawa buat apa?
Minggu depan ek! =p


Hepi weekend kawan2..!!

p/s :
Disebabkan misi penting ini lah
Daku tak dpt nak merasa eskrem pelam buatan adik ipar, uwaa...!!




Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

6 comments:

MRS. K berkata...

cari barang hantaran kah?

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

tahu misi apa sebab adik jue pun sama dengan aunty wawa..tak tahan kakaknya yang pening..

MrS. F!zA berkata...

misi apa lah yg pnting sgt tu kan?hihihi

wan nurul hezrina berkata...

time preggy mmg suka makan pelam=)

Sidratul Muntaha berkata...

happy weekend nad..
minggu ni klu tak silap nak gi JJ kan?
entah..
ke aku salah baca?!
ahaha

Gieyana berkata...

hepi weekend yer..wahh plan menarik nie kan?hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...