27 Oktober 2011

:: Mak Aih...! Banyaknya JAM IKEA!!! ^_~ ::

Ni la hasil Rombongan MamaZakwan Ke IKEA minggu lepas ;)


Nak buat apa la banyak2 camni?
Nak letak kat setiap sudut dan penjuru umah ke?
Haha!!
Memang seorang yg 'on time' la kalu gitu, hikhik!
=P


Siap 2 plastik besar Ikea lagi tu, huhu!
Sumenya 30 bijik!


Tara....!!!
Hehehehhe...
Biasa la, kalu dah jenjalan skali ngan Aunty Wawa & Aunty Yaya
Mesti la ada tujuan 'besar'
Heheheheeh....

p/s:
Untung sape yg 'rajin' nak jadi Ahli Jawatan Kuasa kenduri nanti
^_^


10 comments:

aanie berkata...

bape satu tu? menarik gak bg hadiah jam....

amiey lee berkata...

wahhh betara dpt jam ikea..... heee....

kita suka gak beli jam kat ikea..

ari tu ada jual yang rege 150..besarrr memang ambik la..sbbb kalau tmpat lain besar gabak gitu harga 300

mama tisya berkata...

byk tul borong jam..kita dpt jam tu menang contest aritu

wan nurul hezrina berkata...

wah dapat jam..seronok..jarang dengar org kasi jam=)

lia berkata...

mmg byk betul jam tu, nad...

nak bg penanggah yer?

♥cikmOt♥ berkata...

nad, kita nak jam jugak...hehehe

mummy_ayu berkata...

nie mesti untuk kenduri kawin untie wawa tu.best2...

Nana berkata...

door gift utk penanggah ke ni

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

kat umah k.eija pun gantung jam ikea ni gak..murah jerk RM5 kan..bertahan smpai skrg dh 3 thn guna..hehehe..

Cute MuM berkata...

bestnya hadiah untuk orang tolong kenduri.. jam ikae lagi tue.. kelasss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...