14 Oktober 2011

::: Kawan2, TERINGIN TAK? ;) :::

Kalau kawan2 teringin,
MamaZakwan ni lagi la TERINGIN! Huhu..!


Ada buah pelamnya
Tengok la banyak mana buah pelam tu
1 kete sorong tu..!
Ada air pelam
Pekat nye mak aih...! Letak ais sure lagi mabeles!
Ada eskrem plak..
Pun perisa pelam
Sumenya pelam, pelam, pelam
Nyum, nyum!


Sape punye keje la yang sangat rajin ni?
Hehhehe...
Ni sume adik ipar MamaZakwan la yg rajin ni
Dia kasik jeles sama adek bradek lain
Kasi tag kitorang kt FB

Tapi yang masalah problemnya
Kami tak jadik balik mggu ni, uwaaaa...!!!
Ada misi lain sedang menanti, huhu

p/s :
Kirin, simpan kan utk kami sampai akhir bulan bleh tak? ;)



Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

13 comments:

eB ezrin berkata...

eskrem tuh menggoda la. hu3

Alycia berkata...

banyak pelam.. smpai 1 kete tolak.. pelam tanam sndiri ke..

Nana berkata...

yallah sedap nye aiskem mangga orginal nye ni xde pengawet heee

*∽ IZAN ∽* berkata...

alamakk.. tangkap leleh dah nih.. jadi jus pekatt lak tuhh. kalau dah jadi eskremmmmm imagine je lahh sedappnyer uhuhuhuhu

Puan tia berkata...

kita suka wat eskrim ni tp perasa milo...feveret wooo

amiey lee berkata...

wahhhhh sedappppnye...jelesssssss

farra8979 berkata...

sedapnya air mangga... yummy!!!

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

sedapnya...nad meleleh air liur ku

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

seriously..mmg kecur liur tgk pelam ni..

MrS. F!zA berkata...

ouh ni lah eskrem pelam..pestime ai dgr you..giler byk pelam telur tu kn.. sedapnya buat cicah..

@e_da berkata...

huhuuuu sedapnya...mmg terliur tengok!

Aini berkata...

sedapnye! sedapnye! sedapnye! huhu... satu troli tu pelam..hehe

MamaYatie berkata...

eskrem.........air pelam...sedapnya!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...