10 Oktober 2011

::: Futsal Dgn Papa... KSIAN ZAKWAN!! :::

Jumaat malam aritu
MamaZakwan & Zakwan temankan Papa pi maen futsal
Selalu PapaZakwan maen kat Subang
Sambil2 temankan PapaZakwan, dapat gak la kami jenjalan
^_^

Nape ksian kat Zakwan?
Huhu...
Takde apa2 yang teruk pun berlaku
Biasa la, kalu dah tunggu lama
Zakwan ni cepat bosan
Meh la tengok Zakwan yang moody malam tu ;)

Zakwan bosan tggu PapaZakwan maen futsal
Dah terbaring atas riba MamaZakwan...
(Jelas ketara perut MamaZakwan, hehe =p)


Pastu tengok Zakwan cam tak keruan jek
MamaZakwan bagi la main handphone Mama
Ada video lagu yang Zakwan suka
Tapi tu pun kejap je Zakwan layan...
Boring!


Zakwan dah tak tahan
Dia pi tepi padang
Panggil2 PapaZakwan yg tgh bz jadik goalkeeper
Sebab nak ajak balik ;)


PapaZakwan tak dpt layan sangat
Almaklum ada misi penting jaga gawang ;)


Zakwan sedih
Sampai terduduk dia dibuatnya
Kesian MamaZakwan tgk Zakwan, huhu!


PapaZakwan perasan kot Zakwan dah terduduk tepi tu
Kebetulan pulak dah tamat masa PapaZakwan main
Papa panggil Zakwan
Suh masuk dalam padang


Barulah Zakwan hepi sket! ;)
Sebab dapat main dalam padang
Langsung lupa yang tadi dia beriya2 ajak PapaZakwan balik!
Dapat main kejap pun jadik la..
Sebab ada geng lain plak yang dah nak guna padang tu

Zakwan, Zakwan..... ^_~








Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

5 comments:

syawalsimpsons berkata...

comey je duduk kat tepi tu...macam frust je...p/s : nad peyot nampak cumill la...

amiey lee berkata...

lama tak main futsal..dulu sbelum kawin kta memang kaki futsal..lpas aja dpt sarah..langsung bersara..hubby pun kata tak yah dah hahahahhahahaa

mama rifQy berkata...

kesian..kalo iqy ni..duk meraung nak masuk padang skali le jawabnyee

[-suziey-] berkata...

alalaalalalalaa siannnnn zakwan..usah kata budak kalu kita pn bole busan..hehee..seb bek dpt gk main atas padang:p

Ya ALya berkata...

suka la zakwan yer dapat main futsal......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...