17 Oktober 2011

Bukan IKLAN Jek, Dengan MEMBER BLOG Pun TERPENGARUH! =p

Ini kesah mggu lepas
MamaZakwan komen2 kat status FB Suziey
Masa tu Nana pun ada komen gak

Kebetulan masa tu Nana tanya
Nape semenjak 2 menjak ni ramai yg dok cite pasal eskrem Magnum
MamaZakwan sendrik pun tertanya2 menda yg sama
Bila dah diberi penjelasan oleh Suziey sendrik
MamaZakwan dan2 malam tu jugak nak pi cari

Lepas balik dari Jusco Bukit Raja tu
MamaZakwan ajak PapaZakwan pi carik eskrem ni


Bila dah rasa sendrik
Baru la tau kesedapan dan kerangupannya, haha!
Memang terpengaruh btul la! :)
Malam tu MamaZakwan beli eskrem Magnum (Almond)
Walaupun harganya RM3.90 tapi mmg sedap!



Terus makan dalam kete
Tak dan nye nak tunggu sampai umah, haha! =p


Zakwan dapat eksrem Milo
Feveret dia la tu!
MamaZakwan blanje Zakwan eskrem tu
Sbb sanggup redah org ramai kat J-Card Day, haha!


Tapi nampaknya
Zakwan pun suka eskrem Magnum MamaZakwan!!
Sampai muncung2 mulutnya mintak eskrem tu..
^__^


Memang kuat gak pengaruh kawan2 blogger ni, haha!

6 comments:

mama tisya berkata...

tu la rmi sgt dok citer eskrem magnum

MrS. F!zA berkata...

alah..terliur mak tgk..ni magnum yg baru ke?

eisyaawie berkata...

alamak..... saya pom terpengaruh dengan aiskrim kamu...!!!!!!

mummy_ayu berkata...

yum yun....memang best..tapi ayu suka yg choc truffle tu.......

syawalsimpsons berkata...

sue punteringin gak..mencari tak jumpe..kat alamnda asik habis je...sedey ni...nak sikit...

farra8979 berkata...

sampai skrang x jumpa. penat dah jengah peti aiskrim d kedai yg berhampiran. T_T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...