24 Oktober 2011

::: BOTAK ~ PoOoJaan Hatiku ^_~ :::

Yezzaa....!
Mamat ni memang glemer abes sejak drama Juvana
Pastu skrg ni Cinta Elysa plak

Selasa 9 malam memang MamaZakwan dok dpn TV jek
Tunggu Cinta Elysa
Semata2 nak tgk Botak ni, haha!
Kengkadang tu, bleh tersengih sengsorang MamaZakwan dibuatnya, haha!
Gatai..! =p

Tapi Botak yang tu MamaZakwan bleh tgk kat TV jek
Ntah bile ada rezki nak bertentang mata
Cheeewwaaaaahh, haha!!
Gatai lagi..! =p

Takpela
Walaupun Botak tu seminggu sekali jek MamaZakwan bleh jumpa
Tapi Botak yang lagi sorang ni
Tiap2 ari MamaZakwan bleh jumpa, hikhik ;)



Muah2 sket kat PapaZakwan
Wakakka..!! ^_^
(Malunye ai..! Malu miow2! Haha!)

14 comments:

syawalsimpsons berkata...

x pe sekali sekala gatai2 sikit...kikikikki

Gieyana berkata...

shy shy cat lak yer...:P

A'aa kan..Botak tue mmg best lah..slalu gak tgk citer nie...best sgt..:D

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

hahahah kita pun suka mamat botak nie....

wan nurul hezrina berkata...

mummypun suka botak yang atas tuh=)

mama rifQy berkata...

ahhahhaaa..na baru je soh hubby botakkkan kepala..tapi xmo la botak sampai liccin

mamalieyna berkata...

yela...kak eina pun suka tengok dia..walaupun muka serius je, tp cam macho abessss gaya dia kan..hikhik..tumpang gatai..ekeke.. =P

sue zainun berkata...

Hahahaha mama zakwan pun minat botak jugak..hehehe sue pun minat la kat dia..stylo wooo dia marah elysa..tp seyes la watak yang diabawa mmg best n menjadik..

MAMA AISHAH berkata...

kite pun same gak...minat kat botak..

eB ezrin berkata...

i sengih2 ;p

MrS. F!zA berkata...

eh nape lak papa zakwan botak..ekekek

kita pon suka tgk citer tu sbb nk tgk botakkkk..hahha

mama tisya berkata...

hubby pernh ckp,kalo die botak ok tk...kita ckp tkyh la..hehehe...rmi peminat citer tu tp kita tktgk dr mula tp kalo nk dkt ending nk tgk la nanti..hehehe

**yg ngdate ngan blogger tu camera lama..yg gmbr tiramisu tu camera br

@e_da berkata...

makin glemer botak kan.. hubby akak pun suka tgk cinta elysa.. hahha

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

nad..menjawab soalan nad tadi..hehehe...

planing asal memang nak pergi tapi tiket adik ari ahad tengahari ..jadi terpaksa ubah lepas zoo terus ke nilai...ari ahad baru nak pi...
tapi masa pi nilai dah jumpa lampu yang cun jadi keputusan tak jadi pergi ikea....
lupa nak info nab..jue tak jadi...hehehe lagi sekali tak jadi planing nak jumpa nab...

Salina@IbuAqil berkata...

hik3!!! botak itu menawan hati.. hu3!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...