15 Oktober 2011

::: Alhamdulillah.. REZEKI BABY =D :::

Setelah tak dpt nak merasa pelam cam kat entry ni
http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2011/10/kawan2-teringin-tak.html
Rasa terkilan ada gak..
Kalau balik kg minggu ni sure dapat merasa, huhu!

Tapi Alhamdulillah...
Bagai pucuk dicita ulam mendatang
(ececeh...! =p)
Jiran sebelah umah kami, Kak Yatie
Kasik 1 bekas pelam ni
Suka, suka, suka..
Mekaseh Kak Yatie! :)



Dalam pikiran macam2 dah MamaZakwan pk
Apa nak dibut dgn pelam2 ni
Nak makan begitu sahaja
Cicah ngan colek cam Mrs K kasik resipi tu
Takpun wat puding cam Ayu Iceboxrivet tu

Nyum2...! :)

Happy Weekend!




Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

3 comments:

umialya berkata...

Alhamdulillah, rezeki

@e_da berkata...

kalau mengidam pasti ada org bagi kan..mcm tau2... mmg rezki anak...


nad..thanx ya bg akak info pasal homopati tu..insyaallah kami cuba...

mamalieyna berkata...

waaa best tu..hee~

tapi kak eina peknen kali ni, tak rasa sgt nk mencari asam2 ni..pelik sket dr peknen terdahulu..tp kalau ada depan mata, layan jer..hee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...