04 Oktober 2011

:: AKSESORI Yang Perlu Ada Masa ZAKWAN TIDO ::

Setiap kali tido
Menda ni mesti ada dlm tgn Zakwan
Kalu takde Zakwan takleh tido
Kalu Zakwan dah tido, pastu kita amik.. Zakwan taleh tido gak
Macam2 perangai Zakwan la ni, hehe...

Apekebenda aksesori Zakwan tu?
Jeng, jeng, jeng..!
^_~

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

TRANSPORT MAINAN! =p

Tengok kat tangan Zakwan tu..
Ada MPV kecik

Yang ni pulak, lori treler ;)

Yang ni ~ aeroplane ;)

Dengan baju Mc Queen nya, kali ni pegang kepala lori


Hehehehe...
Zakwan, Zakwan.... ;)

7 comments:

Zue AnnaLeeya berkata...

bdk2 mmg gitulah nad...
ada2 jer kan???
kdg2 mmg bg kita gelak...

airel plak wajib ader kain lampin...
pastuh nak peluk turtle dia yg kecik tuh... hehehe...

mama rifQy berkata...

amboi zakwan..bukan main lagi ye..tido ngan mainan..heheheheh

ibu MZW @ farah idayu berkata...

eh..eh...sebijik anak saya..haha~ tp zharif saya mesti kene pegang pistol..konon2 mcm polis la..huhu~

syawalsimpsons berkata...

zakwan sama ngan sepupu syawal, adam...kakak sue punyer anak adamnigina...sama la...semua nak di bawa tido...kalo masuk buai,,,,sekali ngan semua tu nak letak atas badan dier

eima berkata...

hahah tido ngan mainan ek ... klu fahim kompom tak leh tido klu tak de puting ngan bucuk die......

eB ezrin berkata...

pelbagai gayer.. ;p

Sidratul Muntaha berkata...

huuh..
budak yg suke menan transport.
huhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...