26 September 2011

::: Penangan Kartun CARS ^__~ :::

Kalau la sblm ni MamaZakwan tau ada yg murah2
Takde la MamaZakwan pi cari kat Toy's r Us dulu, huhu!



Ni kesah ptg semalam
Semalam kami pi beraya ke Meru
Umah Uncle Sopi (member SERATAS)
Kami konvoi skali ngan Uncle Loped & famili

Pas balik beraya tu
Setelah masing2 amik haluan sendrik (Hehe)
Kami plak pi Tesco Setia Alam
Nak pi cari barang2 dapur & barang2 baby ;)

Masa jenjalan tu
Ada la booth kecik2
Salah satunya ada jual menan
Termasuk la menan kartun CARS tu
Bukan Zakwan jek yang teruja!
MamaZakwan pun ikut teruja!!
Sebab tgk harganya yg bleh tahan MURAH gak la
Kalu nak dibandingkan dgn yg ori tu

Balik umah trus main susun2 camtu
Zakwan cakap jalan jammed! :)



Last2
MamaZakwan pun belikan la utk Zakwan
Menan 1 set sume2 yang kat atas ni
Dengan harga RM9.90 jek
Aisy.. Kalu la dari dulu MamaZakwan tau ada yg jual murah2 gini, huhu!

* Janji Zakwan hepi ;) *

4 comments:

ummiaqeef berkata...

aqeef punye dah bersepah² dah.. merata je menan dia..hehe

amiey lee berkata...

alahai comelll sgt kete2 tu

eima berkata...

fantik betui ek wawan

zh-ena berkata...

sgt la comel-comel keta mainan tu..umairah lebih kpd bears tggu turn umar mcm maner plak nnti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...