28 September 2011

:: OoO, Gini Rupanya MESIN SYILING Tu.. ::

Aritu ada baca kat blog Kak Suzie~MamaZharfan&Ariff
Kat blog MamaTisya pun ada gak up citer ni
MamaZakwan cam teruja
Bila tgk sendrik mesin ni smlm
Kat Jusco Cheras Selatan
(haha, jakun!=p)

Semangat tu..!
Pas PapaZakwan intebiu trus ajak pi sana, haha!


Oooo camni rupanya mesin tu
Yela, tak penah jumpa la katakan, hehe
MamaZakwan pun eksaited citer kat PapaZakwan

Papa kata apa...?
Hemmm, elok sgt la tu..
Tukar jadik voucher Jusco
Alamatnya mmg kene blanje kat Jusco je la..
Kalu simpan kat bank
Dah tentu2 bebile tgh sesak bleh kuarkan balik

Yela, yela..
PapaZakwan jek la yg btul, huhu!
Nanti kalu MamaZakwan soh pi bank jgn pokpek2 tau!
^_^



Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

8 comments:

Wanita Mutalib berkata...

kat bank pun ada, bank rakyat..

kita jumpa pun masa nak simpan duit syiling dalam bank hee...

mama tisya berkata...

wah nad dh tgk..hah tk bw ke syiling p tukar...hehehe

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ berkata...

ada yea mesin ni kat jusco cheras selatan..kami selalu gak soping kat sana kalau malas soping dekat jusco bdr mahkota je dekat ngan umah..leh tukar voucer ni

MamaYatie berkata...

hehee...kat mydin usj pun ada nad..akak pun penah wat n3 pasal mesin ni..jakun masa tur..hahaaa

eisyaawie berkata...

x pernah lai tengok mesin tue....gunanya pon x tau....huhuhu..
sy lagi jakun...hahha

amiey lee berkata...

hahahaha tu maksudnye takleh shopping le tu...

nad - wahh smpai gak area umah emy ye..dekat sgt ngan jusco cheras selatan tu

eima berkata...

aku simpan bank je ...dpt hadiah...

MrS. F!zA berkata...

kita lum jmpa depan2 lg..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...