23 September 2011

::: NGIDAM Buat Triffle Pulak... Hehe ;) :::

Huhu..!
Dah tengah ari baru update blog
^__~

Nape MamaZakwan lambat bebeno update blog arini?
Heheheheh
Sebabnya....
MamaZakwan syok memasak ;)

Pagi tadi
Lepas siapkan breakfast Zakwan
Lepas sidai baju sume
MamaZakwan trus masak

Pebenda yg MamaZakwan masak?
MamaZakwan teringin sangat nak buat triffle
Macam yang MamaTisya ajar tu ;)
Hehehehe...
Mekaseh MamaTisya sbb kongsi resipi! :)

Tapi kali ni MamaZakwan tak pakai puding strawberry
MamaZakwan pakai puding kelapa
Buah2an nya pulak kiwi ngan plum

Kiranya ni kali ke-4 kot MamaZakwan buat
So hasilnya..........

Tara....!

Ni cun sket la... hikhik ;)

Yang ni dah caca marba =p



Semangat punya pasal...
MamaZakwan siap buat 2 bekas lagi, haha!


p/s :
Yang pastinya,
MamaZakwan bukan nak makan sangat pun
Ngidam nak masak je
^______^

11 comments:

mama tisya berkata...

best2..yum2..puding kelapa mcm mn ek??

haslina berkata...

sungguh menarik. camna resepinyer dear?.

Nana berkata...

wah masing dah bertrifle nih heee

syawalsimpsons berkata...

sama la ngan sue pun teringin punyer pasai..buat je...makan idak..kikiki...ni la anak murid mamatisya ni...sama la ngan sue...kat opis asik suruh buat benda alah ni je,,...

Alycia berkata...

menwan sungguh triflenya.. ni kalau bukan nk mkn, mesti papa zakwan kn makan kan hehe..

Nafisa81 berkata...

wow!sedap tu..

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ berkata...

cantiknye triffle mz...kita pernah buat masa pose dulu hampehhh x cantik hehhe sib baik leh makan ..

eima berkata...

kompom girl nih ....wawan dulu kan gile membersih ...

amiey lee berkata...

wahhhh suka............. hishhh ni tak sabar nak buat gak...

MRS. K berkata...

nak buat jugak tapi bahan tak cukup. huhu

azura samsuddin berkata...

mmg nad rajin masak yer, sukelah zura baca ... rini asik membaca entry nad berkaintan 'makan2' jer ;)

nak wat gak puding trifle tuh he3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...