08 September 2011

::: Makan2 AD HOC Aidilfitri Geng SERATAS :::

Ni citer ari Isnin aritu
(arini baru nak citer, huhu!)

Memang sessi makan2 ni tak dirancang langsung!
Mulanya saje tanya member yg dok KK
Malam tu diorg nak pi beraya ke?
MamaZakwan saje2 la ajak dg ke rumah

Masak2 pe yg patut
Dah la masak sket je
Sebab mmg sangkaan MamaZakwan
Yang dtg ada la dlm 3-4 orang jek


* Kami ^_^ *


* Korang memang TERBAAAEEEKKK...! *


* Umah kami memang port lepak2 ;) *



* pizza penyelamat keadaan! =p *



Sekali tengok
Dalam 10 orang gak la yang ada! :)
Thanks kawan2 sebab sudi gak dtg
Walaupun esok sume kene pi keje
Thanks jugak kat Uncle Matdek n Uncle Izi
Sebab bawak pizza Dominos
Sebagai penyelamat keadaan....
Makanan tak cukup, haha!!
^___^

Nanti kite wat makan2 lagi ek
Kali ni plan baeeeekkkk punya
Takmo ada yang kata tak dijemput la, ape la..
Kali ni update trus kat FB
Semua Seratasian dijemput
Nak dtg taknak datang terpulang kt depa
Janji kita dah jemput
^_^




Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

7 comments:

hafeez.halim berkata...

xjemput pun!! hahaha :)

eima berkata...

seb baik ade pizza klu tak jenuh nk memasak tambah ...

mummy_ayu berkata...

seronoks bila kumpul ramai2 mcm nie.. :-)

syawalsimpsons berkata...

cantik la umah nad....suke ngan deco2 tu...kalo sue datang tu..alamat tak balik sue...duduk je situ..kikikikikki

lia berkata...

iyer... dominos pizza slalu jadi penyelamat kat kami gak kalau makanan x cukup ngeh3

~~ Zareen ~~ berkata...

mmg aku la yg selalu takde..ntah bila nak sampai kat umah ko ni..

eB ezrin berkata...

jmpt ar kami laks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...