26 September 2011

:: KESIAN Zakwan.. Ape La Mama Ni, Huhu..! ::




Tapi di sebalik kesah MamaZakwan buat triffle tu
Ksian sbnrnya kat anak bujang sorang ni, hehe

Bila dia tgk mamanya sebuk deko2 triffle tu
Zakwan pun mintak la nak rase sket
Tapi MamaZakwan tak kasik
(truk btul omak sorang ni, huhu!)
Sebab ksian la pulak kt PapaZakwan tak rasmikan lagi

Tapi bila tgk Zakwan wat muka sedih jek
MamaZakwan pun kasik la puding dalam bekas kecik

Ksian MamaZakwan tgk Zakwan dok ulang-alik ke dapur
Pastu asek tanya, "Dah keras ke blum, Mama?"

Pastu bila dh dpt makan
Zakwan makan sungguh2...
Adui, rase ksian sangat2 kat Zakwan
Apela Mama ni ye Zakwan...
Huhu!


Tu la bekas kecik yang MamaZakwan bg kat dia..
Teruk kan? Hihi...


Siap wat tanda best lagi, huhu!



Takpe2,
Nanti Mama watkan triffle special utk Zakwan ek
Sempena besday Zakwan minggu depan
^__~
Sayang Zakwan!

5 comments:

Gieyana berkata...

sure sedap nie..:)

lia berkata...

kalau anak da mintak tu, mesti sedap air tangan ko, nad...

Rizziela berkata...

Sian anak bujang tu..teringin kot tengok cantik tu

eB ezrin berkata...

sdpnyer. nk resepi nad :)

Sidratul Muntaha berkata...

ahaha..
apelah ko nad..
tapi takper..
alin kali buat lagi
mmg sedap puding ni
aku klu buat..
mmg simpan betul2
klu tak..selamat la budak 2 org tu jemaah same2 depan peti ais
hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...