20 September 2011

::: Jemput Makan...Eh, Jemput Tengok ;) :::

Ni citer ari Khamis lepas
PapaZakwan amik half day sbb nak temankan MamaZakwan check up baby
Check up utk yang 6 bulan punye

Pagi gi check-up
Alhamdulillah, sumenya ok
Tapi masa nak timbang berat
Doktor terkezut, awat naik smpi 4.5kg!!!
Rupa2nya tu tambahan berat utk 2 bulan punye
Maksudnya utk bulan Ogos & September
Sebab masa bulan Ogos aritu MamaZakwan terskip nak gi check up
Hehehehehe..
Tu la, shopping2 utk raya ingat
Nak pi check up bleh lupa plak, huhu!

Pastu next month (9 Okt)
Check up utk seterusnya

Balik dr check-up
Perut pun dah kruk krak kruk krak
MamaZakwan pun pe lagi
Mula la beraksi kat dapur
Dan......
Inilah menu tengah ari kami aritu, hehe




Ada kangkung belacan, asam pedas ikan kembung, telur dadar ngan udang goreng kunyit
Jadik la.....
^__^

Khamis tu rajin lagi la nak masak2
Start ari Jumaat sampai ari Ahad
Memang hari gantung kuali, heheheheh


Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

10 comments:

alyyani berkata...

terliur tgk asam pedas tuh!

amiey lee berkata...

nad alakdar mcm ni la buat nasi bertambah2..lagi la kalau ada ikan masin ke telur masin ke heeeee

mamalieyna berkata...

terliur giler nengok asam pedas, masak sndiri sllu cam tak menjadik je..huu~

hee~ betullah tu, kak eina pun 3 minggu naik 2kilo lebih,,ngee..

eima berkata...

wahh makin rajin ni...
baby girl insyaallah

ummiaqeef berkata...

lame x masak asam pedas sbb hubby x suke.. hukhuk..

syawalsimpsons berkata...

SEDAPNYER...SUE PULAK YANG JADI LAPAR

Ya ALya berkata...

terliur tgk kangkung goreng belacan.......

Ely Hasrul berkata...

ya allah Nad rajin nye masak.. sy rasa sy gantung kuali smpai lepas pantang kot hehehe

Nana berkata...

adeh kita dari pg xmakan ni lapo gilerr tgk lauk2 seme

eB ezrin berkata...

aduh poser ler... hu3... eB suker asam pds tuh tp x tau camner nk msk, ajorkan leh? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...