30 September 2011

:: Dah Lama Zakwan Tak Dapat HADIAH ;) ::

Setelah mood nak join contest kt blog merudum truk
Masih ada rezki Zakwan nak dpt hadiah
Hehehehe....



Actually,
Ni hadiah Zakwan sebab join contest
My 2nd GA ~ Kami Seiras Laa
Oleh : http://ytelife.blogspot.com/
TQ ek yati..! :)
Dah selamat sampai dah kelmarin
Takpe lambat drp takde, hehe


Dapat keychain Melaka
Seronok Zakwan bukak hadiah ni
Almaklum, dah lama tak dpt hadiah
Hehehe....

p/s : bila la nk dpt cek nuffnang ni, uwaaa...!!


9 comments:

MrS. F!zA berkata...

eh kejap..nape address tu jenjarom?kt area mna tu?huhuhu saujana putra bukan jenjarom kan?ekeke

syawalsimpsons berkata...

rezeki tu nad...nad sue nak tanya la....sekarang ngah preggy kan???
dolu wawan kan BF ngan nad kan???time memlua preggy BF lagi takk??????sekarang masih lagi?????sue juz tanya...egatnyer nak la putus susu..tapi dah macam2 caranyer x mo punitu syawal...kikkikik...kalo preggy leh putus susu...ok gak sue on...kikikikikkik

eima berkata...

tahniah wawan...

Nisa Greennnpanda berkata...

comel nye kad tue, hehe..

Nad @ MamaZakwan berkata...

@MrS. F!zA

saujana putra dlm area jenjarom
masih daerah kuala langat..
saujana putra ni jek yg tersesat jauh sket kalu nak dibandingkan dengan banting, telok panglima garang, sijangkang..

Nad @ MamaZakwan berkata...

@syawalsimpsons

huhu, takde maknanya zakwan nk putus susu...lagi dia suka ada la..
zakwan pun dah macam2 cara, tp takleh jugak..tggu baby kuar nnt kot..mana tau ada sifat kasih sayang zakwan ksian kt baby nnt, hehe...kalu takde mmg kene paksa berenti jugak la ;)

Nad @ MamaZakwan berkata...

@eima tq aunty eima ;)

Nad @ MamaZakwan berkata...

@Nisa Greennnpanda

comey kan? hehe

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ berkata...

wah bestnya dapat hadiah, balqis pun dah lama tak join contest tahun depan dah tak valid nak join

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...