24 Ogos 2011

::: Tada...!!! Ini La BUKTINYA! =D :::

Ye.... Ini la buktinya!
Yang MamaZakwan dah jumpa blogger tegar itu, hehe
Kelmarin MamaZakwan ada kasik up ini crita
http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2011/08/jumpa-blogger-tegar-teruja.html

Semalam Nana pun ada wat entry pasal ni
Dan seperti biasa, sbb MamaZakwan takde gambar
MamaZakwan telah meminjam gambar tersebut
Sebagai bukti, hehehe
Nana punya entry :
http://ibudamia.blogspot.com/2011/08/jumpe-kawan2-blogger-yg-oder-kuih.html


MamaZakwan mmg tinggi
Tinggi MamaZakwan 165cm
So, pasni kalu ada sessi beramah mesra gini
Jom la kita pakat2 duduk kat memana..
Hehehehe
^__^


p/s :
serius suka jumpa2 gini, tapi ai ni pemalu bebeno!
sengih bleh la, haha!



6 comments:

Salina@IbuAqil berkata...

Hikhikhik comel je dua2 duk sengeh2 macam sesi suai kenal budak baru masuk sekolah tau.. heheheheheh

eima berkata...

tinggi ...wawan nanti sure tinggi jugak...

syawalsimpsons berkata...

nanti leh jumpe sue pulak..kikikiki

mamalieyna berkata...

hikhik..comel..dh terbukti sudaah..hee~

Fitri Senin berkata...

ye tinggi..tinggi... =)

lia berkata...

ko bih kuang aku gak, cuma aku tinggi skit jer + besar byk ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...