25 Ogos 2011

::: Khusyuknya..... ZAKWAN! =D :::

Ni la kerenah anak2 sekarang :)
Kita dolu2 main masak2, kejar2, polis sentri
Tapi diorg skrg makin advance!
Kasik la ipad ke, galaxy tab ke, iphone ke, laptop pun jadik la
Kengkadang diorg lagi terror drp kita, huhu!

Tak yah cakap anak org lain
Anak sendrik pun cenggitu jugak
^___^




Punya la khusyuk dan tawadduk nya
Melayan pebenda ntah kat galaxy tab Aunty Wawa tu
MamaZakwan pun tak reti melayan menda alah tu
Tapi memang kalu Zakwan dapat
Dia akan senyap melayan sengsorang
Baru terasa aman
Kalu idak, kita bersembang, dia pun sebuk nak bersembang jugak
=)

Zakwan, Zakwan....

p/s :
Pinjam Aunty Wawa punya jek...
Jangan pandai2 mintak kt Papa soh beli menda tu
=P





Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

8 comments:

lia berkata...

haaaa smua dak kecik la ni mmg stok advanced la...

Amsyar rajin layan ps3...

zh-ena berkata...

betul tu bdk2 skang nie lebih advance dr kita nie

eB ezrin berkata...

kusyuk tuh.. dh mamam ker blom? ;p


SeLaMaT HaRi RaYa
MaaF ZaHiR BaTiN

~~@lyci@~~ berkata...

mmg tekun sungguh zakwan.. bebudak skrg smua makin advance kan..

syawalsimpsons berkata...

apa salahnyer minta gak kat papa...nanti aunty soya join sekali ye wawan...aunty soya pandai main tau

Ya ALya berkata...

heheheh...kalu PZ nak belikan pun tak salah yer.....

ADEEYA berkata...

haha nanti tak lama lagi papa kena belikan satu lah tu kat zakwan ;p

mamalieyna berkata...

waaa zakwan lg advance lah..auntie pun tak pernah pegang lg menda alah tu tau..hee~

selamat berhari raya nad..sihat selalu n happy berhari raya k~ maaf zahir batin~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...