14 Ogos 2011

::: KENA TINGGAL.... Uwaaa!! :::

Salam
Selamat Hari Ahad

Boring...
Kene tinggal ngan PapaZakwan, huhu!

Ari Jumaat pas buke kami balik kampung
Walaupun takde dlm plan pun nak balik
Disebabkan kejadian yang tak diingini dah terjadik kat salah sorg ahli kluarga PapaZakwan
Terpaksa la balik jugak
Cadangnya nak balik BSP semula pas buke ari Sabtu
Tapi tak jadik, isk, isk....

Kalu idak, macam2 plan nak buat weekend ni
Nak gi Shah Alam amik gambar yg dah siap
Nak gi cari baju melayu Zakwan
Nak gi Banting beli kerepek
Nak gi makan kerang rebus yg dah lama MamaZakwan ngidam!!!!!

Akhirnya
MamaZakwan & Zakwan kene tinggal kat umah Nenek & Atok
Huhuhu...!
Papa sorang jek balik BSP
Sedih tak terkata
Tapi takpe la.. Terpaksa la berkorban sket..

MamaZakwan & Zakwan balik BSP ari Rabu
Ikut Atok & Nenek & Aunty Yaya nanti
Ala....... Lama la lagi nak jumpa PapaZakwan!!!

;(


p/s : bleh jek bebile nak makan kerang rebus tu (lepas waktu buke la..)
tapi nak buat cemana, dah ngidam nak makan ngan PapaZakwan kt Banting, huhu!


Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

2 comments:

mamalieyna berkata...

alahai...takpe rabu tak lama dh..he~

ooh ngidam eh, harus di penuhi jgk nnti tu..hehe~

ummiaqeef berkata...

sedapnye kerang rebus, lame x makan..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...