24 Ogos 2011

IFTAR wif LUVLY FAMILY @ De Palma Hotel







Lepas berbuka dgn kawan2
http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2011/08/iftar-geng-seratas-cyberjaya.html
Wajib la ada sessi berbuka bersama keluarga tercinta plak ;)

Sabtu dah ke Cyberjaya
So, Ahad kami berbuka di Shah Alam plak
Kat Hotel De Palma
Sorang RM50

Tahun lepas pun penah berbuka kat sini
Tu sebab tahun ni pun nak kat sini jugak
Tapi tersangat la....................... tak best!
Sebab pihak hotel gi menyempitkan keadaan dewan
Dengan tambah meja2 panjang cam kat kenduri kawen umah orang
Tahun lepas sume pakai meja bulat
So nak gerak pun senang
Kali ni......... Hemmm payah!
Tak teratur, padat, sempit!
Takpe la, janji dapat makan dgn famili tercintun! Hehe

Kalau masa buke kat Cyberjaya
MamaZakwan asek makan bihun goreng & mi goreng
Sebab takde selera makan nasi
Tapi kali ni, mmg nasi la yg MamaZakwan cari
Sebabnya?
Sebab ada sambal belacan sedap! Hahaha!!





Setiap malam ada artis yang buat persembahan
Kebetulan malam tu ada Faiz dan Salleh drp kumpulan Brothers
Pastu yang lagi menyemarakkan keadaan dewan
Ada Jay Jay!! Heehhehe...



Tu je la kot
Gambar tak banyak..
Cam biasa gambar makanan nan ado
Sebab sume sebuk nak makan, hehe
Ada kat Aunty Wawa
Aunty Wawa lambat upload..
Maleh teman nak nunggu, hheeheh...
^__^

3 comments:

eima berkata...

wahhh ..meriah...

Fitri Senin berkata...

depa arrange cmtu sebab dpt byk reservation le tu

Nana berkata...

wah beznye buke kt hotel
dah lama x buke hotel
dlu buke hotel sebab dpt jemputan hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...