21 April 2011

::: Zakwan YANG BERANI! :) :::

Ni cerita masa gi jalan2 @ AEON Bukit Tinggi
Kat hall tgh2 tu ada la TOMEI wat promotion
Pastu ada la amoi yg tolong membagi belon2 kat bebudak

Zakwan ni mmg pantang la bila nampak belon2
Mama cakap kat Zakwan, kalu nak pi amik sendrik
Wah, wah..! Zakwan sahut cabaran Mama!
Ingatkan dia jenis yang takut2

Sekali tu, sampai jek turn Zakwan
Belon abes..!!!!
Ksian sgt2 kat Zakwan
Mama terasa sedih gak la utk Zakwan
Mcm usaha dia utk dapatkan belon tu tak dihargai
(Mama dah rasa mcm kene belikan sesuatu sbg reward dah masa ni, huhu!)

Mama ingatkan Zakwan nak dtg balik kt Mama
Nak nanges ke, nak ngadu ke..
Rupa2nya.....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Zakwan gi ikut Amoi Si Pembagi Belon sampai ke tengah2 stage!
Nak sangat punya pasal, haha!

Memang usaha Zakwan berbaloi la..
Bangga sungguh dah Mama masa ni..
Heheheheh...
Sebab Zakwan ada inisiatif sendri utk berusaha dapat kan sesuatu

Good Job SuperHero Mama! :)

p/s :
Mama pantau Zakwan dr jauh, tak ilang dr pandangan
Bukannya Mama plak yg sebuk2 belek2 emas TOMEI tu tau
^___^
Ye la, Mama takut je kalu ada yg kata bahaya cara Mama buat camni...



Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

6 comments:

eima berkata...

wahhh... fahim pemalu...
tak dak maknanye die nk gi mintak sendrik ...

hebat la wawan ... tepukan utk wawan....

nursalwa berkata...

good boy zakwan.. hheheh

zahidah dihaz berkata...

masa kitaorang kecik2 dulu pun my mom selalu buat macam tu....



New Entry: Cute little bear pillow

maszmadi berkata...

yea!! zakwan da superhero.....

mesti zakwan seronok bila dah dapat belon tu..

Pn. Zana berkata...

anak sy pun suke belon!

berani la zakwan! :)

wan nurul hezrina berkata...

dah kata nama superhero=)mesti berani..btul2 nak punyer belon2..usaha tangga kejayaan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...