05 April 2011

:: TERBAEEEKKK! Memang Wajib Pekena! ::

Kalau mai datang Teluk Intan
Selain berposing2 @ Menara Condong tu
http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2011/03/lepak-dataran-menara-condong.html
Jangan lupa pekena skali Mi Rebus Mastan Ghani :)
Memang terbaeekk!
Kat Bandar Teluk Intan je dah ada 4 cawangan kot!
Pilih je nak kuah biasa @ kuah rojak
Mabeles!



Zakwan tengok je, hehe... :)

Burrpp... Alhamdulillah :)


Zakwan bermanja-manjaan dengan Papa
Ada maknaaaaaaa.... tu! :)

13 comments:

Fitri Senin berkata...

noted....!!!!

eima berkata...

panjang y suka mkn mee²
klu pegi sana harus cari

mummy_ayu berkata...

wah..nampak best mee tu...yum yum..

Axieda'great berkata...

comfirm memang sedap
menu wajib tu bila balik sana
huhu

Amy Syaquena berkata...

amy kureng sikit la mee rebus nie..

cikmOt berkata...

pernah lalu jek...singgah lum lagi...huhuhu

azura samsuddin berkata...

nmpk sedap tu, harus ajak hubby g ni kalo balik bidor nati he3

BIONIC WOMEN berkata...

bila ler nak pergi ke teluk intan nih..terliur tengok me rebus tuh..huhu

Sari berkata...

penah gak mkn yg depan parkson tu tapi xbrape ngam..agaknya sbb salah oder kot sbb mee tu kuahnya guna kuah rojak..next time kena cuba lagi ni..

~~@lyci@~~ berkata...

terliur tgk mee rebus tuh.. nasib xngidam ehe..

Nana berkata...

adeh terlior eh..
nanti klw g sini
bole try la

kuntumz berkata...

selaku org teluk intan juga, mmg tak dinafikan kesedapan mee mastan ghani nii..mmg terbaik......

ummiaqeef berkata...

zaquan anak manja papa ek..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...