26 April 2011

::: Siapa BERTUAH @ Giveaway Sempoi, Yeay! ?? :::


Tadi Mama dah kasik hint
Apa yang sebenarnya Mama buat semalam
Heheheh...
Dah dapt jawapannya?
Ya btul! ~ Shopping ~ Gi Pejabat Pos ~ Check-up Zakwan
Berikut adalah senarai kawan2 yg join
Berserta jawapan2 korang ngan point yg berjaya dikumpul



Mula2 Mama letak jawapannya adalah shopping & check-up Zakwan jek
Kebetulan nak pos barang, tu yang Mama letakkan gi pejabat pos
Sebagai jawapan tambahan

Jadiknya,
Mereka2 inilah yang berjaya kumpul markah tertinggi
Iaitu 4 markah! :)

Aiyu Esa [1]
Zura_habib [2]
Nana [3]
ShidaGhazali [4]
Zue Annaleeya [5]
Fyda_ibrahim [6]
SyUhAdA [7]
eB ezrin [8]


Memandangkan ada 8 orang yg jawab btul
Mama pilih 1 orang di kalangan mereka ini sebagai yg bertuah
Melalui random.org ye
Dan yang bertuah itu adalah.........................

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Tahniah..!!!!!
Zue Annaleeya [5]


Kepada yang tak berjaya mendapat point tertinggi,
Jangan sedih2 ye....
Ada 1 cabutan untuk kawan2 juga

Mama rifQy [1]
Axie04 [2]
Amiey lee [3]
cikmOt [4]
Sha@MamaTina [5]
Farra8979 [6]
Mummy_ayu [7]
Aya Ariel [8]
Pn Zana [9]
~~@alyci@~~ [10]
Cute Mum [11]
nanakimie [12]
Imaan09 [13]
Bionic women [14]
Encik Suami [15]
Norazrani Maamin [16]
~emmie~ [17]
azatiesayang [18]
Ummi sofiyyah [19]
aqishah [20]
MamaYatie [21]
Nida [22]


Mama pilih 1 orang di kalangan mereka ini sebagai yg bertuah
Melalui random.org ye
Dan yang bertuah itu adalah.........................

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Tahniah....!!!!
Cute Mum [11]




Syok jugak ek buat teka2 camni, heheh
Nak lagi....?
Tunggguuuuuu...
Masih ada hadiah lagi utk mereka2 yang sangat cekal! :)



9 comments:

eima berkata...

dengki betui ngan cutemum nih ... huhu

tahniah cutemum .. rezeki anda murah lagi ...

syawalsimpsons berkata...

tahniah pada semua....sue nak join...x dpt...bab opis prob blog...dpt BW je..

Cute MuM berkata...

wah.. memang tak sangka bertuah lagi..
tahniah kepada semua pemenang..

zahidah dihaz berkata...

kenapa selalu terlepas ni? tahniah untuk yang bertuah...


New Entry: Total energy allowance

nanakimie berkata...

tahniah semua:)

SyUhAdA berkata...

thniah sume~!
syu x btuah lg..huhu~

wan nurul hezrina berkata...

tahniah tok semua yang bertuah

Zue AnnaLeeya berkata...

Alhamdulillah... ader gak rzki kzue yer... mekasih nad....

tahniah jgk pd pemenang yg lain...

eb ezrin2 berkata...

wah tahniah yg mng :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...