23 April 2011

:: Sebuk NAK BUAT JUGAK..... =p ::

Memang pantang!
Pantang nampak orang lain buat,
Pantang nak tiru jugak

Bila naik kete Aunty Wawa jek
Zakwan memang dah sedia tau dah tugas dia
Camni la perangai Zakwan
Walaupun tol ada dalam 10 minit lagi nak sampai
Sanggup tu dia pegang jek menda alah tu


Mentang2 la PapaZakwan tak pakai smart tag ni, hehe...

p/s :
bebudak...masa ni la dia nak 'torai' mcm2 apa org dewasa buat
mak pak jangan amik mudah saja udah la..
mana la tau menda yg tak elok yg ditirunya, huhu!
^____^



Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

2 comments:

dyea irdina berkata...

dah lama tak merasa bayar tol sejak pindah duk joor ni...klu duk kel el dulu mengapal bayaran tol disekian2 tol je kijenya sbb nak sediakan duit secukupnya

AkmaFaizal berkata...

patutlah husben suka nor jalan2 kat Johor. memang susah jumpa tol cam kl ni..huhu..sedey..dh le semua mahal kat kl, semua nk kena bayar.aduyai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...