06 April 2011

::: NYUMM..! NYUMM..! Terliur Dah Ni... :::

Ini cerita pasal m.a.k.a.n :)

Mama memang tak bleh pikir nak letak tajuk apa
Bila teringatkan makanan kat restoran ni
Memang "Nyum.. Nyum.." je yang Mama bayangkan, hehe

Mr Kabab & Briyani


Atok & Nenek Zakwan pun suka restoran ni
Ni restoran Arab + Pakistan
Lokasi @ Presint 15, Putrajaya
Setiap kali dtg jenguk anak cucu
Atok & Nenek Zakwan suka ajak pi makan2 kat sini
Servis bagus, sedap pulak tu, harga pulak berpatutan, selesa pun selesa..

Zakwan & Papa

Menunggu order

Air Bandoo & Iced Tea ;)

Zakwan dah rasmikan dulu, huhu...

Papa punye

Mama punye =p


Saat Mama menaip ni pun
Mama sedang membayangkan kesedapannya!
Cam nak makan lagi, tapi baru jek makan minggu lepas...
Tak leh makan slalu, huhu!


10 comments:

ibu qaleesya berkata...

yang mama punya tu nampak best kalo gigit wane hijau ..hahha

syawalsimpsons berkata...

SEWAKTU comment pun sue ngah mengunyah roti dpn blog nad..hehehhe...sedapnyer...kat P15...sebelah mana erk...kat ngan haji tapah ke...nk gak try ni.....hari2 g, x perasan lak

MRS. K berkata...

ape yang sedap yang?

[-suziey-] berkata...

umangaih..besonya cili..hehe..menariksss

Imaan09 berkata...

dah rasa gak..kebab mmg sedap.nyum..nyum..nasi, sedap y dkat dgn umah lagi.. za duk kawasan 80%arab!! mmg resroran arab bersepah2 dkat2 umah.. jom, pasni kita rasa y kt cni lak.. bleh jumpa zakwan lagik..

mummy_ayu berkata...

lapar tgk makanan 2 tu..sedapnya tgk zakwan layan air bandung tu...

eima berkata...

tak prasan plak restoren ni .. panjang bkn suka mkn kedai yg pelik2 bg die ...

tak merasa la nk mencuba melainkan klu ade kengkawan yg ajak pi mkn ctu ... huhu

BIONIC WOMEN berkata...

x pernah ag makan kat restoran arab or pakistan sebab portion dowang besar..huhu..komfem x abis

sue zie la berkata...

knp papa zakwan mkn bnyk?mama zakwan plak mkn ckit...?mama diet kot...huhu...

sue zie la berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...