06 April 2011

:: Meh Tengok GAMBAR KAWEN Diorang Pulak ;) ::

Tadi Mama dah citer pasal Mama gi kenduri kawen kan?
http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2011/04/wedding-pocket-rocket-man-sepupu-saya.html
Kali ni Mama kasik tunjuk gambar kawen diorg plak ek
Eksklusif ni, heheheh...

2 gambar yang pertama ni
Yang gambar diorg pakai baju kaler itam ni
Masa majlis bersanding yg dihadiri oleh VVIP
Majlis berlangsung Sabtu malam Ahad
Mama & famili tak gi yang masa ni
Kami gi utk sessi hari Ahad ;)


Pengantin with Mums & Dad ;)

Yang kat bawah ni pulak
Masa majlis bersanding utk hari Ahad
Mama gi masa yang ni la
Tengok Azizul Hasni secara live, hehehe
Jakun! ;-p

Kiut miut aje orang nye ;)



Ni pulak pengantin perempuannya
Sangat suke tengok baju pengantinnya itu
^_^




Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

8 comments:

maszmadi berkata...

eee cantik la baju perantin pompuan yang kaler coklat tu.. urm, coklat erk?? hehe canteeek

mamalieyna berkata...

uuik uniknya pakaian pengantin..! dedulu rasa mcm mustahil je akan ada baju pengantin kaler hitam..skrg org tak kisah pun kan..fesyen..

n nice la baju pengntin yg last tu..cunlah! unik!

Nad @ MamaZakwan berkata...

@maszmadi

ye kot..cekelat belacan kot namanye, wakaka! ;)

Nad @ MamaZakwan berkata...

@mamalieyna

tu la pasal kak eina..mcm2 kaler org skrg ni kawen kan?rase cam nak wat kenduri kawen balik ar, hehehe ;)

Kasehku berkata...

Cantiknya pelamin. Rasa cam nak hulur tangan je pegang.

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ berkata...

ye la nad, cantik la suka tengok baju pengantin tu, memang unik la baju warna hitam 1st time tengok ni

Nana berkata...

baju dia sngt gojes
sangat2 berkenan

kayyana berkata...

cantiknye kaler dieorang kawin nih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...