01 April 2011

:: Kawan2.. Anak2 Korang SUKA SAYUR Tak?

Anak Mama si Zakwan...?
Hemmmmm...
Nan ado!
Walau sekelumit mana pun, dia still nak asingkan jugak!
Adoiyai! Ikut perangai sape la ni, huhu!
(Mamanye la sape lagi, hikhikhik..!=p)

Tapi ada satu sayur ni
Zakwan suka sangat!
Iaitu...... Carrot / Lobak Merah! :)
(Carrot ni kategori sayur gak kan? Hehehe...)



Tapi.................................
Bukan utk dimakan tau!

Ni lagi 1 terserlah kekreatifan Zakwan
;)
Dia curi2 amik dari peti ais
Tapi dijadikan mikrofon! Hahahahaha! Lawak!
Tak caya....?
Meh tengok ni...
^_^








Adoiyai... Anak sapa la ni,haha! =P

14 comments:

amiey lee berkata...

sarah plak hantu sayur...suka giler..kalau carrot tu dia gigit aja..tapi kna masak sayur air atau pun sup sayur aja dia mkn

ummiaqeef berkata...

same la aqeef pun suke asingkan sayur..kalau nmpk sikit pun dia asingkan gak, haih! ni ikut ummi,hehehe

alien berkata...

kahkahkah....zakwan nyanyi buai laju-laju versi rock....tabik spring \('o')b (tiap kali k.nadia post cite...kami musti baca..pendek kata dah jd peminat setia blog k.nadia lah...nti blh mntk autograph yer)

mummy_ayu berkata...

ha ha ha..lawak la zakwan nie...
Ian & Iris pun sama..susah sgt nak kasi sayur..tapi time kecik duu, letak dlm bubur..ok jer...

~~@lyci@~~ berkata...

adam feveret dia lobak.. tiap kali masak mesti campur lobak.. bg adam byk mkn.. adoi zakwan, apsal buat mirofon lak carot tu huhu..

Nad @ MamaZakwan berkata...

@amiey lee

bagusnya sarah! gud girl la..takpe la sup air pun..janji die makan

Nad @ MamaZakwan berkata...

@ummiaqeef

hoho, sama la kite jugak, haha!

Nad @ MamaZakwan berkata...

@alien

alahai, mekaseh le bebanyak..
mekaseh sesangat, terharu banget! :)

Nad @ MamaZakwan berkata...

@mummy_ayu

kalu dalam bubur, zakwan pun ok gak..tp kalu masak biase ke, sup ke, die tak mo, huhu!

Nad @ MamaZakwan berkata...

@~~@lyci@~~

zakwan manyak maen ooo, huhu!

Nana berkata...

hahahah sayor pon jadik mic ye
damia xmakan sayor
jenuh la..nak kasi dia xmau
klw nk suap nasi
dia saun awl2
xnak sayur
klw kita umpan dia baru nk mkn
damia nk jalan x?kena makan sayor

Nad @ MamaZakwan berkata...

@Nana

huhu, damia dgr kate, takpe la..
zakwan tak makan saman..
ikut kapla dia ja..hhhuhu

Bionic women berkata...

Dhiya amat suka sayur...mesti abiskan syur dulu dalam pinggan baru nasi..kalau xder sayur kureng skit makan nasi...x kira sayur aper pun dia makan..ulam macam kacang botol pun dia makan..

Wah, kreatipnya zakwan...hehe
kiut sangat aksi dia

Nad @ MamaZakwan berkata...

@Bionic women

waaa, bestnye la kalu zakwan macam dhiya..rajin banget makan sayur! mcm anak amiey lee la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...