20 April 2011

::: Jalan2 @ AEON Bukit Tinggi ~ PENAT! :::

Hari Sabtu lepas
Hari Mama melayan budak tecit ~ Zakwan!
Penat campur geram!
Tapi layankan aje...

Pagi tu, lepas dah tolong Aunty Wawa carik umah sewa
(ada kesah sedih terjadik lepas dah dpt umah, nnt Mama citer)

Kami gerak ke AEON Bukit Tinggi
Saje jenjalan menghabeskan masa
PapaZakwan takde, sbb ada hal lain
So, Mama je la yang kene jaga Zakwan

Ala, takde menda pun
Nak kata 'sale', takde pulak
Memang saje cuci2 mata jek, huhu!
(walaupun cuci2 mata, ada gak beli tshirt utk Mama, Papa & Zakwan, hehehe)

Pastu naik tingkat atas, tmpt baju bebudak tu
Sempat la melayan Zakwan main segala macam mainan
Bukan selalu, ha, gi la main! Hehehe









Macam2 Zakwan nak main
Tapi main gitu2 je la...
Membazir duit jek nanti, huhu!

Zakwan plak, cam biasa la...
Meragam sbb apa yang dia nak tak dapat
Dah tu pulak, dgn tak cukup tidonya
Sebab mlm sblm tu dia tido kul 4 pg!
Huhu...!



Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

3 comments:

~~@lyci@~~ berkata...

budak2 suka kan g shoping complex.. lg2 nmpak menan tu...

Bionic women berkata...

Dhiya pun sama jugak peelnya..
kalau gi kat tempat main tu, xnak nak balik..huhu

eima berkata...

fahim pun sama ...
klu pegi jusco mmg die nk main semua mende tu tp aku tak bubuh coin pun sbb die bukan main lama pun...
pastu lari pi tmpt lain plak...
klu keta token tu je aku bubuh duit...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...