13 April 2011

:: Homeopathy Ustaz Hasan ~ PKNS Bangi ::


Sabtu aritu sepatutnya cam tak kluar memane
http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2011/04/tak-bertajuk.html
Tapi kami kluar jugak akhirnya
Sebab Papa nak berubat kat Pusat Perubatan Homeopathy Ustaz Hasan ni
Kami mmg biasa pegi kat sini
Kalau ada masalah kesihatan apa2
Alhamdulillah... serasi ngan ubat2nya

Biasa pegi waktu hari bekerja
Kalau gi weekend pun biasanya kami wat appointment dulu
Ntah nape aritu kami main terjah jek
Skali tgk, mak aih!
Ramainya manusia! Memang sangat ramai!
PapaZakwan yg daftar kul 10 pagi, kena dtg balik kul 2ptg
Sebab ramai lagi yg tgh tunggu giliran
Biasanya kalu jumpa Ustaz Hasan tu tak sampai 10 minit pun


Mama suka gi Homeopathy Ustaz Hasan ni
Sebabnya, ubat murah, sedap pulak tu, hehehe
Ye la, ubatnya kecik2, manis2, tggl isap2 je =p
(Mama ni payah sket kalu nak makan2 ubat ni, huhu!)

Tapi yang tak bestnya......
Takbleh dpt MC la, hehehe
(ksian Papa! =p)




Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

4 comments:

~emmie~ berkata...

bagus ubat Homeopathy nih.. kiter pon selalu pegi Homeopathy jer dulu kalo sakit tak baik2...

Nad ingat tak Encik K.. dia datang Kuching siap pegi cari klinik Homeopathy... sib baik kiter ada simpan kad klinik tuh bagi kat dia.. ehehe

eima berkata...

tak penah cuba lagi perubatan yg cam ni
teringin sgt nk bw fahim try perubatan aura tu ... FOC tp takut plak ..
tkt die guna cara yg salah ... huhuhu

Pn. Zana berkata...

tau tempat ni. tp xpernh pegi lagi..:) boleh try kalu x sihat nnti :P

♥siEha♥ berkata...

kite pun xsuke mkn ubat...payah skit la..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...