25 April 2011

::: GIVEAWAY SEMPOI, Yeay! :::


Salam & Selamat Pagi! :)
Entry ni auto-publish
Mama ada hal nak buat arini, huhu!
(sure penat!)

Ok, utk tidak membiarkan SuperHero Mama ni tidak dikunjungi
Mama nak buat giveaway sempoi

Takyah buat entry, takyah copy paste banner, takyah tag
Cuma tinggalkan komen & email sahaja

Dan jawab soalan objektif ini :
Kawan2 rasa la kan ... Agak2nya apa aktiviti Mama arini?

[a] Shopping
*
[b] Gi pejabat pos
*
[c] Bawak atok & nenek Zakwan pi jenjalan
*
[d] Beli barang dapur
*
[e] Servis kereta
*
[f] Check-up Zakwan @ klinik
*
[g] Cari umah sewa Aunty Wawa
*
[h] Saya pilih 2 jawapan di atas iaitu ____ & ____
(beri jwpn anda)



Boleh jawab 2 kali ye :)
Kalau ramai yg betul, Mama wat cabut undi
Kalau semua salah, Mama wat cabut undi gak, heheheh

Ok, daaaaa...!
Jumpa esok utk Jawapan, Senarai Peserta & Pemenang2 Giveaway
(MamaZakwan's Birthday Giveaway & Giveaway Sempoi, Yeay!)

p/s : jangan susah2kan diri wat entry tau! =)

Taikh tutup : 25/04/2011 (9pagi ~ 5ptg)

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

46 comments:

mama rifQy berkata...

Saya pilih 2 jawapan di atas iaitu A DAN G

mama rifQy berkata...

Saya pilih 2 jawapan di atas iaitu C DAN D

EMEL : maliana@ptpl.edu.my

yang 1st tadi lupe nak tinggalkan emel!!

Axie04 berkata...

huhu
jawapan sume macam sesuai je


[j] saya pilih 2 jawapan di atas iaitu [c]bawak atok & nenek zakwan pi jenjalan & [g] cari umah sewa aunty wawa


email: axie04@yahoo.com

amiey lee berkata...

Saya pilih 2 jawapan dia atas iaitu

b - g pejabat pos
d - beli barang dapur

id; amieylee
email : akuamiey@yahoo.com

hehehe

Axie04 berkata...

lagi skali nak jawap
hahaha
dah bagi peluang 2 kali, gunakan je lah



[f] check-up zakwan @ klinik

cikmOt berkata...

Saya pilih 2 jawapan di atas iaitu b dan e

Aiyu Esa berkata...

nad,kita nak join jugak...
aiyu2301@yahoo.com.au

saya pilih 2 jawapan di atas iaitu shooping dan beli brg dapur....

saya pilih 2 jawapan dia atas iaitu gi pejabat pos dan bawa atok dan nenek zakwan pi jenjalan....

Sha@Mama Tina berkata...

hehe senangnya GA..rugi tak join

shasham3932@yahoo.com.my

Jawapan :

saya pilih 2 jawapan diatas iaitu B & G

farra8979 berkata...

saya pilih 2 jawapan di atas iaitu (b) & (e)

mummy_ayu berkata...

ayu nak join..
1st teka
(g) cari umah sewa untuk aunty Wawa

2nd teka
(h)Saya pilih 2 jawapan di atas iaitu (d) beli barang dapur & (e) servis kereta

email :-idayualwi@yahoo.com

zura_habib berkata...

saya jawab
Saya pilih 2 jawapan di atas iaitu d & g

wjb_1945@yahoo.com

Aya Ariel berkata...

nak jugakkk

:)

http://mummydonakesya.blogspot.com/2011/04/giveaway-sempoi-yeay.html

Aya Ariel berkata...

alahaiii..
terbuat entry pulak..
tekpe lah kak..
sy pon jawab kat sini jugak la yehh :)

[h] Saya pilih 2 jawapan di atas iaitu Bawak atok & nenek Zakwan pi jenjalan & Shopping

zura_habib berkata...

leh jwb 2 kali kan?

Saya pilih 2 jawapan di atas iaitu b & f
zura_habib
wjb_1945@yahoo.com

Aya Ariel berkata...

lupa lg letak email

rielya_ariel@yahoo.com

Pn. Zana berkata...

erm. nak jawap ape yer..:)

sy nak jawap [h] la.

2 jawapan itu ialah shopping & servis kereta

hantam je labu..:)

zana
sasuzanazanudin@yahoo.com

~~@lyci@~~ berkata...

yeye nak jawab :

Jawapan : (c)

~~@lyci@~~ berkata...

nak jawab lagi sekali..

jawapan : (g)

Nana berkata...

pilih B & F

ShidaGhazali berkata...

assalammualaikum.. sy nk join

saya pilih 2 jawapan di atas iaitu beli barang dapur & gi pejabat pos

shida_mirma@yahoo.com

ShidaGhazali berkata...

assalammualaikum kak

saya pilih 2 jawapan di atas iaitu cari rumah sewa aunty wawa & shopping

shida_mirma@yahoo.com

Cute MuM berkata...

[h] Saya pilih 2 jawapan di atas iaitu Check-up Zakwan @ klinik & Cari umah sewa Aunty Wawa

Cute MuM berkata...

[g] Cari umah sewa Aunty Wawa

nanakimie berkata...

Saya pilih 2 jawapan di atas iaitu Cari umah sewa Aunty Wawa & Bawak atok & nenek Zakwan pi jenjalan

nana.kimie@yahoo.com

nanakimie berkata...

boleh jawab 2kali yer sis?ni jwpn kedua

Saya pilih 2 jawapan di atas iaitu Shopping & Bawak atok & nenek Zakwan pi jenjalan

Imaan09 berkata...

saya pilih 2 jawapan diatas iaitu (g) cari umah sewa Aunty Wawa & (e) servis kereta

Imaan09 berkata...

(a) Shopping

Bionic women berkata...

jawapan saya
d&g

eilymdrozali@yahoo.com

Bionic women berkata...

jawapan ke2

c dan f

eiymdrozali@yahoo.com

Encik Suami berkata...

Hadoi..kene teka plak ye.
Occay2..saya cuba teka.

Ai rase hari nie yu akan buat aktiviti A & C. Sbb klu gi shopping n bawak atok & nenek zakwan jenjalan, sure penat kan?

Uols yang lain..pelis ek, jgn tiru jawapan ai tau.

email: akrabpersahabatan@gmail.com

Norazrani Maamin berkata...

nak cuba jwblah...hehehe

Saya pilih 2 jawapan di atas iaitu c & e

email: adzra_onong@yahoo.com

~emmie~ berkata...

[h] Saya pilih 2 jawapan di atas iaitu (e) & (g)

Norazrani Maamin berkata...

nak try jwb sekali lg..hikss

Saya pilih 2 jawapan di atas iaitu a & g

email: adzra_onong@yahoo.com

~emmie~ berkata...

[c] Bawak atok & nenek Zakwan pi jenjalan

~ efalzilah@gmail.com

ehehe

Encik Suami berkata...

jawapan saya yg kedua adalah.. aktiviti yu hari nie A & D. Sambil shopping..boleh beli barang dapur skali kan?

email:akrabpersahabatan@gmail.com

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam Nadia..K.atie teka

D-Beli barang dapur
G-cari umah sewa Aunty wawa

Zue AnnaLeeya berkata...

nak teka jgkla...

jawapan : E & F
emel : annaleeya000408@gmail.com

Zue AnnaLeeya berkata...

teka lagik...

Saya pilih 2 jawapan di atas iaitu B & C
emel : annaleeya000408@gmail.com

p/s : yg mula2 tuh akak terus bg jawapan jerk... hrp nad terimalah yer... he3..

ummi sofiyyah berkata...

ummi rasa jawnya (g) cari umah sewa aunty wawa....hehe
emel : dingdangyangkiut@gmail.com

aqishah berkata...

sy pilih dua jawapan...

shopping & beli barang dapur

aqishah berkata...

email

putri_aqis@yahoo.com

MamaYatie berkata...

Saya pilih 2 jawapan di atas iaitu e & f

email: yatie3479@gmail.com

fyda_ibrahim berkata...

1. Saya pilih 2 jawapan di atas iaitu f & g

2. Saya pilih 2 jawapan di atas iaitu a & e

SyUhAdA berkata...

salam..

syu nak teka..

syuhadasalleh@gmail.com

teka:~

[h] Saya pilih 2 jawapan di atas iaitu (b)& (f)..

tQ~

eB ezrin berkata...

[h] Saya pilih 2 jawapan di atas iaitu Gi pejabat pos & Cari umah sewa Aunty Wawa

& SKALI LAGI NAK TEKA:
[h] Saya pilih 2 jawapan di atas iaitu Gi Shopping & Beli barang dapur


EMEL: mamaaerish2@gmail.com

Nida berkata...

Nama: Nida
email: radinsah@gmail.com

Jawapan:

1 dan 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...