21 April 2011

:: GERAM! SEDIH! SAKIT HATI! Kalau Korang, Cemane Agaknya Ye..? ::

Apa perasaan korang
Selepas dah seharian carik umah sewa
Owner pun dah setuju
Aunty Wawa pun dah setuju
Dah berangan nak angkat barang bila, nak beli barang apa, nak susun cemana
Tetibe 2 hari lepas tu .................

Dapat SMS:

Assalamualaikum
Najwa, maaf sangat2...
Rumah tu ada orang dah nak beli
Maaf sangat2 Najwa.....


Hemmmmmmm
Tak tau nak kata apa la...
Rasa cam penat cari umah aritu dtg balik
Naseb baik Owner bgtau awal2
Dibuatnya Owner kasik tau masa tgh sebuk2 angkut barang..
Tak ke haru! Huhuhu!

Misi weekend ini:
Tolong Aunty Wawa cari umah sewa lagi
Ingatkan dah settle!
http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2011/04/alhamdulillah-settle-masalah-aunty-wawa.html
Hampeh punya Owner!


p/s :
Mama & PapaZakwan penah kene cam Aunty Wawa ni
Tapi kami lagi ksian
PapaZakwan dah siap angkut barang letak depan umah yg nak disewa tu
Tinggal tunggu Owner dtg nak kasik kunci jek
Tetibe dapat SMS drp Owner rumah, dia kata tak jadik sewakan
Memang macam2 rasa la masa tu!
Dah la dari Wangsa Maju ke Banting!
Cuba la bayangkan!!

Alhamdulillah,
Kebetulan ada 1 umah kosong yang mmg nak disewakan jugak
Dalam taman perumahan yang sama
Memang kebetulan lagi,
Tuan umah tgh kemas2 semak samun kat umah sewa tu, huhu!
Syukur2...

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

10 comments:

eima berkata...

klu kes nad tulagi kesian ...
tak pe la... teruskan usaha mencari ok...

ct N honey berkata...

mmg melampau tu...klu btul ada orng nak beli ok juga,entah2 ada orng nak sewa sanggup bayar lagi tinggi dari wawa...

Liza berkata...

Ya Allah, kalau lah jadi camtu kat Liza. Panas hati beb. Nasib Allah permudahkan jugak yer akhirnya... Alhamdulillah..

amiey lee berkata...

hee kite bakorrr je umah dia..hahahahaha

takdela gurau aja...takpa mungkin bukan rezeki nk duk umah tu

Axie04 berkata...

hampeh punya tuan rumah
jenuh skang ni nak cari umah sewa
sabar je la

mamalieyna berkata...

adooiiii hampeh lah..mesti membara je rasa kan...tp alhamdulillah cepat dpt ganti kan..kalau tak..aduhaiiiiii....sian~ huu~

Gieyana berkata...

kesiannya..anggap sbagai dugaan kan..at least rs tenang sket hati..huhhu

wan nurul hezrina berkata...

lah ada mslah plak ek ttg umah sewa..aduyai last minit..cian untie wawa.takper try dulu survey yang lain..kalau nurul mmg kalutlah sb dah nak pindah baru plak ado org nak belikan?mmg btl sinb tak angkat barang lagi..

eB ezrin berkata...

adeiii... kalo eB angin dh...

ummi sofiyyah berkata...

siannyer...tapi x per, mungkin ada hikmah...doakan semoga Allah bagi rumah yg lbh baik drp yg tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...