22 April 2011

Free Family Photoshoot

Tarikh tutup : 23/04/2011 (ESOK!!!!!)
Jam : 11.59 mlm


Cepat2!!
Cikgu Naman kata nak bagi free family photoshoot
Berdasarkan gambar2 menarik (family) yg diupload
Pastu Cikgu Naman suruh buat entry kat blog utama
Bukan blog contest tau!

So,
Cikgu Naman...
Dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim

Saya kasik upload gambar2 bersama family
Yang saya rasakan menarik
Harap2 nya dapat menarik hati Cikgu...


Inilah family kecik saya
Bila nak bergambar salah sorang mesti takde
Contohnya :

Ni hubby n anak saya, Zakwan
Yang tukang amik gmbr, tentu2 la saya


Ni pulak saya dengan Zakwan
Tentu2 la hubby saya yang jadik photographernya..

Bila nak amik gmbr bertiga,
Kami guna self-timer jek
Kami tak guna tripod, sbb takde (ksian, ksian..)
Tapi kami guna la apa2 objek terdekat
Mengikut kreativiti kami

Contohnya:

Yang ni masa kat Bukit Cerakah
Letak atas jalan berbatu tu jek..

Yang ni pulak masa kat Zoo Negara
Kamera atas tong sampah jek
(sedey, sedey...)

Yang ni pulak masa bercanda di tepian pantai kat Bagan Lalang
Ha, yang ni ok sket kot..
Letak kamera atas tunggul kayu jek, huhu!

Terpaksa la terima dengan hati terbuka
Segala kekurangan yang ada
(takde dslr, takde tripod, kekekeke...)
Tapi apa yang penting,
Kami suka gambar2 kami

Harap2nya dgn kepakaran Cikgu Naman
Dalam bab tembak2 ni
Dapat la kami gambar2 yg lebih menarik, hehehe

Sekian, terima kasih

5 comments:

LilyAzliyana@MamaZaraZareef berkata...

gud luck nad..hope nad leh menang sbb kite suke tgk klu nad amik gmbar 1 family..even pakai kamera biasa jek tp aksi2 cantek n ceria sgt..=D

Axie04 berkata...

gud luck ye

MrS. F!zA berkata...

gudluck dear!! (mewakili bini chekgu) ahaks..chekgu tkde smpai ahad..alamtnya tkdela entri tutup contest...

*dslr bonus je utk gmbr cntik.tkde dslr kalo mmg bgmbr kompom byk gmbr menarik mcm korang ni..sng posing zakwan dh big boy

MamaYatie berkata...

good luck nad! harap2 dapat la yer...

n@m@n berkata...

2nd time visit..insyaAllah isnin ni keputusan ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...