17 April 2011

::: Eily@Bionic Women ~ SORRY BANGET..!!! :::

Ini adalah entry MAAF buat Eily Mama Dhiya


Eily, maaf ye
Maaf sesangat..
Nak kite gantikan tak?
Cam rasa tak sedap ati la.. Huhu!
Dah la Eily plak yg kene marah..

Actually...
Orang Pejabat Pos tu bleh je kol kite direct
Ada je details kite kat sampul tu... ;(

Serius! Mati2 ingatkan cerminnya tu jenis plastik
Sangat2 tak sangka...
Sori ye Eily...


p/s : tu la dia, akibat nak wat menda cepat2..kan dah memakan diri, huhu!

p/s : posmen mmg suka campak2 barang gamaknya ye? hemmmm....


OK.. Serious, skrg takde mood! :[

5 comments:

syawalsimpsons berkata...

sabar la ye...pasti ada kemaafan

mamalieyna berkata...

loor...huuu~ takpe nad...eily boleh faham kot..alahai..

Bionic women berkata...

nad..jangan sedey2 ler...
xper, kita hepi sangat dapat hadiah dari Nad..hepi sangat atas ingatan nad tu..
ala, pecah tu pun bukan salah nad...
x payah ganti ler, dear oiii. xper, hubby kita gantikan ngan plastik keras tuh. nnti dia bawah bilik KH kat sekolah dia, repair.hehe.

Ala, posmen tu auta jer lebih, mesti dia malas anta sebab hari sabtu, nak ngular jer lebih..
x kisah ler nad...
tq so muchhh, kita cukup hepi ada kawan macam nad...

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ berkata...

ape cer ni nad, cuba cer, hadiah pecah ek?

eima berkata...

biasa la pej pos .. usrat bkn 1...
diorg mmg main lempar klu tak de tulis fragile tu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...