13 April 2011

:: TUTUP Rupanya!! :-[ :::

Sebab malas nak melangut tunggu giliran
Kat Homeopathy Ustaz Hasan kat Bangi tu
Sebab? Klik DI SINI

Kami pun meneruskan perjalanan ke The Mines
Hajat di hati sebab nak tgk Splash Park kat tingkat atas skali tu
Macam yang Kak Ilah ada citer tu:

http://mamailahfazilah.blogspot.com/2011/02/kolam-mandi-n-taman-tema-air-free-kat.html

Dah semangat dah ni!
Siap bawak baju lebih utk Zakwan lagi

Zakwan plak asek tanya je
"Mama, nak gi mana Mama?"
Mama plak asek je la menjawab
"Ada la... Kejutan!"

Sekali, bila dah sampai.......
Tutup pulak.... Untuk penyelenggaraan katanya!
Huhuhuhu...!
Ksian sgt2 kat Zakwan
Sori ye Zakwan, Mama tak tau, huhu!
Lenkali kita gi lagi ek.....


Sempat amik gmbo je la... ;(


p/s :
ada sesape tau, bila Splash Park ni akan bukak balik?
nak bawak hero gi sana ni.... janji harus dikota, huhu!





Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

8 comments:

MrS. F!zA berkata...

alahai terbantut la bila dah tutup..kecewa..

Bionic women berkata...

eh kita baru nak gi minggu ni, seb bek nad bagitau tutup..kita gi sm2 nnti nak Nad???

syawalsimpsons berkata...

ntah sue slaloo g sana...penah naik sekali...x tau bl buka balik...mmmmm...cian zakwan...

AshAnas berkata...

alahai, surprise tak menjadi... poor zakwan...

♥siEha♥ berkata...

penah tgk jgk kat cna..tp,xpenah try pon..mase tu br bukak lg..

zahidah dihaz berkata...

macam kes kitaorang pergi penang hari tu....punyalah semangat nak naik bukit bendera....sekali under construction...sadis...



New Entry: FACEBOOK | KOREAN DRAMA FAN CLUB

*∽ IZAN ∽* berkata...

FOC??? tak tau pulak. sebelum ni pernah lalu sebelah dia tapi tak pernah lak tanya... kalau la tau free..! isk isk isk
Anyway tak pe zakwan.. malam ni mama bawak gi tengok movie citer HOP okeh!!

amiey lee berkata...

hee laahi dh dekat ngan umah kita tu..awat tak ckp..singgah aja la umah kita kekekeke

ari tu dh singgah tapi saja tgk2 aja...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...