15 April 2011

: Ce Citer, Ce Citer... SELEPAS 'DIBEDAH' :

Masa baca komen2 kat sini
http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2011/04/menjadi-jugak-akhirnya-yezza.html

Mama perasan ada kawan2 yang nak tengok
Rupa Puding Triffle Strawberry ni selepas 'dibedah'
^___^

Petang hari kejadian (kelmarin)
Papa balik je keje, Mama dah siap tayang kat atas meja =p
Papa pun apa lagi...................... ;)




Sedap tak sedap
Bleh tgk reaksi Papa masa makan, haha!

Bukan sedap hingga menjilat jari ye
Tapi sedap hingga senyum pejam mata ;)
Nimat, nikmat...

p/s 1 :
Seronok bila tgk hubby hepi pas penat2 balik keje

p/s 2 :
Ya Allah, gambo tak semenggah! Almaklum guna kamera hp jek
Kena carik kamera baru jugak ni, huhu!



Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

12 comments:

Nana berkata...

amboi sedapnye
tgk plak model triffle tu
sungguh menyelerakan je hehee

mamalieyna berkata...

wow..mant0ps...kalau pic clear lg meleleh air liur ni..ngee...pndai nad! ^_^

nikmat sungguh tu..hehe..

azura samsuddin berkata...

betul tu mama zakwan, kalo hubby+anak makan masakan kite n meke menikmatinye rasa besh sgt2.. pepun puding tu mmg m'goda

mummy_ayu berkata...

wah...sedap2..nak try jugak..

Bionic women berkata...

so en.jai kata sedap ker bolehlah???
kalau sedap tu kena buat lagi ler ek??hihihi.. tulah nad..kita pun sebolehnya akan siap memasak bila hubby balik kerja. ni kena masuk dapur dah ni, harini cikgu balik kul 12.hehe

Adyshariz berkata...

puding tu mmg nmpk sedap nad..patytla papa ckp cedaaap

Adyshariz berkata...

puding tu mmg nmpk sedap nad..patytla papa ckp cedaaap

~emmie~ berkata...

sedap nyer nad!!!

dah lama tak makan.. dulu bleh gak nak request kat Shud..tapi sekarang nih tak bleh la nak menyusahkan Shud sejak dah ada Haris..

♥MiZz-siHa♥ berkata...

mmg btl2 sedap tu...hehehe

amiey lee berkata...

credit to nad

heee serius kalau hubby makan masakan kita plus puji alahai rasa kembang setaman heeee

Aini berkata...

hoh sedapnye.. sedapnye. resepi resepi..huhu

Fitri Senin berkata...

ada resepi...???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...