19 April 2011

:: Apa Kaitan Antara FADZLUN ABAS & Aunty Wawa? ::


Kenal tak Fadzlun Abas?
Yang sebelum ni pemain bola jaring kebangsaan tu
Pastu bertukar profesion jadik model pulak
Kenal tak?

So, apa kaitan dgn Aunty Wawa?
(Aunty Wawa ni adik bongsu Mama,k..)
Ooo, takde kaitan pape pun sbnrnya

Actually
Fadzlun Abas ni ada order coklat utk Majlis Cukur Jambul anak keduanya
Puteri Heidi Zahra

Aunty Wawa la yg dipertanggungjawabkan utk siapkan coklat2 tu
Ada la dalam 250 bijik kesemuanya
Murah rezki Aunty Wawa ;)





Untuk pengetahuan
Aunty Wawa mmg buat bisnes coklat ni
So, kalu ada sesape yang sudi nak tempah
Untuk majlis apa2 atau untuk makan2 sendrik
Boleh la order ke :
najwahamidi@gmail.com

Banyak dah order yang Aunty Wawa siapkan
Ada tu sampai ke Aloq Setaq dah..
450 bijik
Untuk door gifts orang kawen ;)


http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2010/05/choconaj-halal-lagi-yummy.html



Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

3 comments:

eima berkata...

wahhh... nanti aku nk wat besday party ke .. enpanjang nk tambah cawangan ke aku leh order ...



tambah cawangan !! langkah mayat aku dulu!!

aLeesYa's Mummy berkata...

fazlun ni classmate kpd kawan saya dulu masa skolah menengah hehehe.

MamaYatie berkata...

hehee..ingat auntie wawa mana..dah terbayang Wawa pengacara tv3 dah..hahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...