04 April 2011

:: Adoiyai! ROSAK Pulak...! Huhu... ::

Lepas 1, 1 masalah nya huhu!
Lepas kejadian yang tak diingini yang menimpa kami mggu lepas,
http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2011/03/kejadian-tak-diinginispecial-agent-oso.html
Ni masalah lain pulak timbul...
Hemmm
(Opps! Tak baik mengeluh! Astaghfirullah.... )

Cenggini gamaknya kalu ada anak lelaki
Segala macam menda yang tak perlu direpair
Dia memandai2 nak repair
Sudahnya...... ROSAK!
Adeyh, geram betul!

Tengokkan aje la gambar2 ni, huhu!

Zakwan kena 'ceramah' ngan Papa...

Papa tengah pikir, cemane nak buat.....

Nampak cam elok kan....?


Jangan terpedaya... Zakwan pandai mengaburi mata kalian!
Sebetulnya, cenggini ha jadiknya tayar jip tu

Zakwan, Zakwan....
Tu la dia, kalu dah Pengaruh Handy Manny
http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2011/04/pengaruh-kartun-lagi.html





Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

10 comments:

munna berkata...

ganas betul zakwan ye... sampai terpeleot tayar di buatnya

Imaan09 berkata...

my reaction :
1) xde pape pun..mane rosaknya..
2) "YA ALLAH!!"
3) gelak sorang2..

eima berkata...

dah 2 bijik keta rosak ...
seb baik fahim tak pandai merepair gitu ...
sbb die dah tak keta moto die...
die main mainan pun dah kurang skrg nih .. nk kate baca buku ... tidak tgk tv pun kurang ... mende ek die buat aku cam ilang ingatan la ... la nape plak ngan aku ptg2 cam ni .. aduhai .... mencik tul la

Sari berkata...

ajernya advanced zakwan yer..ble jadi pomen ni..heheh
klik hb utk zakwan.. :D

MamaYatie berkata...

Nad, anak pompuan pun sama..beskal pun abis tanggal tayarnya..rosak sudah...huhu

Axieda'great berkata...

pomen terhebat zaman ini
sian zakwan dapat ceramah free

atie berkata...

mama, otak die tengah berkembang tu. bagus sebenarnya....
yang kartun bi plak, teacher bi sy ckp bgus bdk2 tengok. tambah vocab dia...
hehehe saya dh mcm org tua~~~~

syawalsimpsons berkata...

agaknyer nad...nnt syawal dah baya cam abg zakwan pun cam gak gayanyer...pening 2, camne nak repair 2..hehhehe..anta kat pomen caj mahal 2..hehhee

[-suziey-] berkata...

hahahahaha adei lawak arrrrr..adeiii..cenggitu jadinya yek..terpeleot abih..ekekekke:D

ummiaqeef berkata...

mcm² pe'el bebudak ni kan, aqeef pun mcm² yg dia buat kat rumah tu. bab merepair xde la lagi. cume menyepah no.1..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...