07 Mac 2011

:: ZAKWAN, ZAKWAN...::

Ape ke hei nye Yob..!
Tengok la gaya Zakwan tido ni ha
Dah macam spider dh..
Orang lain malam2 dah berselimut bagai
Sebab kesejukan
Dia boleh pulak golek2
Sampai atas lantai!

Zakwan jenis yang tak suka pakai selimut masa tido
Tu sebab Mama suka pakaikan dia GAP pyjamas ni
Lengan panjang, seluar panjang...
Kain pun tebal..

Tapi kalu dah gini gayanya
Memang Zakwan hangat la kot...
Aduiyai.... ^_^

Sebuk je tangan Papa ni..!


Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

7 comments:

puan nina berkata...

hehe..mmg mcm spider

eima berkata...

sampai golek2 gitu ..haha
fahim tido slalu ngimpit abah die ...

ummiaqeef berkata...

aqeef pun same, dah la x nak selimut, bantal pun x nak. pagi² dan ke bawah, kadang kat simen yg dia suke baring..

syawalsimpsons berkata...

syawal pun slaloo tdo golek2 tau...mmm..smpi jatuh tau...seb baik ada tilam kat bwh..hehehhe...syawal pun x suke pakai selimut...boleh geng la ngan abg wawan

mamaqari berkata...

hehehe...lasaknyer zakwan tido

mamalieyna berkata...

aiyaiyai..geng la ngn dak arif...pantang pakai selimut, takmonye..suka golek2 gini lah..hu~

BIONIC WOMEN berkata...

Dhiya dari baby lagi x suka selimut...memang dia nangis kalau selimut.kalau balik kampung memang kesian kat dia, sebab kita rasa sejuk tapi dia x plak nangis sejuk, gap pyjamas ler yg banyak membantu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...