02 Mac 2011

:: Zakwan Pengganti AZIZUL HASNI AWANG Kah? Hehe... :P ::

Pelumba basikal no.1 negara kan tengah cedera skrg ni
(Moga beliau cepat sembuh!)
Zakwan pulak ada hati nak ganti
Untuk perlumbaan yang akan2 datang
Hehehe.. Boleh?
Insya-Allah :)

Gambar ni Mama snap ptg semalam
Seronok sangat bila dapat main kat perkarangan umah
Selama ni terbiar je basikal tu bawah tangga
Sebab Zakwan tak pandai kayuh lagi

Bila dah terer, dia plak asik eksiden ngan pagar
Sebab tak pandai nak brek pulak..
Adeyh, Zakwan.. Zakwan.. =)

Hepi sokmo! :)

Main beskal, tp mata pandang kapal terbang

Sengih, sengih.. =p


Tapi apa yang Mama perhatikan
Zakwan takde minat ke arah itu
Zakwan lebih pada bola sepak
Takpe, nanti ganti Zaquan Adha ek
Hahahaa!
Mama yang lebih nampaknya! ^_^v


Mama saje nak kongsi ^_^
Azizul Hasni Awang ni kawen ngan sepupu tiri Mama
:)


Yang berbaju2 merah sume tu sepupu Mama :)



2 comments:

Cik JuE berkata...

mana2lah zakwan janji semuanye okkan...cik jue suka sangat dengan senyuman zakwan manis sangat...

eima berkata...

wah wawan dah pandai kayuh basikal ??
Fahim malas .. kayuh tricycle tuh pun 2-3 kali tak mo dah ..penat katenye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...