17 Mac 2011

::: Sebenarnya PAPA ZAKWAN BERAKSI Dengan..... :::

Kemain lagi gaya Papa, haha!

Sori banget! Lambat setengah jam dari yang dijanjikan..!
Almaklum, bizi.... Hehehhe...

So, ada ke kawan2 yang jawab dengan betul?
^_^



Jawapannya ~ belimbing buluh =)

Korang suka makan tak? Mama tak suka
Sebab tak penah makan, haha!


14 comments:

Cute MuM berkata...

pernah...
masam..
tapi suka jugak makan..
hihihi..
sekarang susah nak cari..

qieranna berkata...

saya kat sini yg terkenyit2 mata tahan masam...

Fadzillah Kamarudin berkata...

masammm...
tapi cicah garam sedapp...
terliuq laks...

syawalsimpsons berkata...

la...hehehhe...padan kecik betoi batang pokok 2..hehhe..

nad jgn lp join GA sue ye..hehehhe
1st time wat ni

maszmadi berkata...

laaa belimbing buluh ker.. mashaam tur.. huhu

munna berkata...

kalau kat kuala lipis buah ni buat sambal hitam mmg sedap woo...

amiey lee berkata...

hahahah sedapp tau bila buat masak lemak ikan keli ke daging salai ke..alahaiiii terliurrrrrrrrr

SyUhAdA berkata...

alah..slh..haha..
mcm penah nmpak..
xtau la penah mkn ke x..~

mamalieyna berkata...

oooh...kalaulah buah belimbing tu cam buah anggur..kan best...hari2 kak eian ngap gitu..ekeke..

eima berkata...

ALA TAK TGK PUN TADI..HUHU
AKU SUKA MKN GAK...SBB MASAM KLU MANIS AKU TAK PANDANG

EiJa ZaQuaN berkata...

mak aihh..lebatnya belimbing buluh tu..

serius kecur liur menengoknya
mmg suka makan
ratah camtu jerk..

Miss Annaz berkata...

belimbing buluh...
eeeeiiii...masamnya...

Nana berkata...

mmg xmakan
blimbing ni
bese org wat msk lemak seme kan?

kuntumz berkata...

terliur bila baca entry ni..sedapnya klo dicicah ngan garam...slurppppp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...