16 Mac 2011

::: SAYONARA...!!!! ^_^ :::


Daaa...!
Mau ke Ikea ni, hehhehe..

Jalan2 cuci mata,
Sambil2 jeling mana yang suka,
Dah la IKEA tengah turun harga,
Kena tengok dulu duit yang ada,
Kalu cukup, sambar saja! =)
Nak tau, tunggu entry esok ya ^_^

p/s : pantun berapa kerat daa.... hehehehehe



8 comments:

eima berkata...

tak penah pegi ikea...sedey

mamalieyna berkata...

pantun 6 kerat..hehe...ghajin nad ke sana eh..kalau murah warwarkan..hehe..

pss lampu meja ikeaMu belum dirasmikan, dok mencari mentol tak jumpa2 lagi, mana ntah en suami simpan..^_^..tq nad~

BIONIC WOMEN berkata...

eh lambat plak tau nad nak ke sana, kalau x bleh mintak tolong surveykan 1 barang ni ada offer x..hehe

Shiela Latif berkata...

satu hari nati nak gak singgah kat sini...kesian, akaka

Nad @ MamaZakwan berkata...

@eima
takpe, ikea tak kemana2..bila2 je bleh pegi :) takmo sedey2 ok :)

Nad @ MamaZakwan berkata...

@mamalieyna

ada nak cari barang kak eina..tp sedih, barang dah sold out! almaklum ikea tgh sale skrg ni, huhu!

pantun spontan namanye tu, hehe

Nad @ MamaZakwan berkata...

@BIONIC WOMEN

eily nak beli apa?sale sampai 20hb..

Nad @ MamaZakwan berkata...

@Shiela Latif

insya-Allah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...