23 Mac 2011

::: REZEKI~NIKMAT... :) Terima Kasih Sahabat! :::


Setelah beberapa lama jugak la tak dpt makan
Akhirnya malam tadi memang pulun habes!
Jangan tetibe demam udah la, huuhu!

Memang dah lama Mama mintak kat Papa
Tapi selalu tertangguh2
Walaupun ade je yang jual kat jalan depan nun
Tapi ntah nape, Mama takmo
Rase tak puas

Gigih kawan tu, hehe...

Bila dapat tau sahabat baik Mama nak balik kampung
Bawak balik doghoyan.....
Bagai pucuk dicita ulam mendatang! :)
Alhamdulillah...
Sampai 7 bijik Anjang Riza bagi
Memang puas rasenya..
Elok2 plak tu
Kalu bli kat orang yg jual
Mau 2 bijik dh RM20
Pastu isi tak tentu lagi elok ke idak..
Rezki :)

Ada yang tak suka durian
Tapi suka tempoyak
Ada yang tak suka tempoyak
Tapi gile banget ngan pulut durian @ bubur durian
Mama pulak.... Hentam saja sumanya!
Janji durian! :)
Nyum2...

Kawan2 pulak cemane?
Ada tak yang tak suka durian? :)






Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

11 comments:

Keluargaku Syurgaku berkata...

saya hantu durian....ada sbtg pokok kat kpg tp tepi jln selalu je buah klu jatuh dah hilang....

eima berkata...

aku mmg idam nk durian nih ... tp takut nk mkn sbb baby kecik lagi ...huhu

sedapnyeeeee

Fadzillah Kamarudin berkata...

saya tak makan durian...
sejak 1995 dah stop...
heheh...

ibu qaleesya berkata...

suka makan durian.. dah alma intai kat mane jual.. aduii kempunan

mummy_ayu berkata...

suka sgt durian...tapi dlm family ayu..ayu sorang je makan durian..hubby & anak2 tak suka..so kalu beli..sikit jer..tak pun tunggu balik umah Ibu or umah mentua..baru ramai geng yg suka durian...

eT berkata...

Alahai tayang durian plak.
Teriingin ni nk urian.
Mai la sket.huhu.

hafeez.halim berkata...

aku mmg marah bile tgk gamba2 nie.. Argggh!!!! xpatut.. xpatut...

lia berkata...

aku pernah berhantu dgn durian tp biler masuk asrama, aku jd x heran dgn durian... aci?

EiJa ZaQuaN berkata...

sedapnya durian
dpt pulak durian kg..
mmg nikmat
eija mmg hantu durian..

Nana berkata...

hehehe
kita dulu xsuke kejap doyan
skang dah suke blk
tp ttp xleh nk mkn byk2
sket2 je bole

ZiE FAUZi berkata...

oh...durian.. lama sudah tak makan durian.. khabar durian kat kampung pun tak dengar lagi.. belum gugur lagi kot.. huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...