07 Mac 2011

::PENGANJUR BAGI RESPON ~ Alhamdulillah ::

Berkat daripada entry ini
http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2011/03/ikut-jejak-mamazharfan.html

Alhamdulillah
Salah seorang penganjur dah kasik respon




Tak sia2 jugak entry tu rupanya
At least dapat saling ingat - mengingati



7 comments:

Adyshariz berkata...

macam2 hal sebenarnya, bila pakai blogspot ni mmg kene hati2 skit, bila2 je boleh kene hack..

moga jadi pengajaran kat semua, termasuk sayee..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

bagus la camni kan ada feedback at least tak senyap je...

Mama Zharfan berkata...

baguslah tu :) setel prob :)

me kelik HB!


nak menang purse clarks ori? jom vote!

Myra Jay berkata...

Sabar menanti hadiah plak pasni ye Sis:)

alyyani berkata...

bagus2. masing alert kan. :)

tiefazatie berkata...

ok la tue...senang hati dh ye sis..hee

mamalieyna berkata...

haaa cam gini baru clean n clear kan..kita buat n3 bukan nak menghentam, adalah lebih kpd ingt mengingati..hee..

kak eina ada draft n3 psl hadiah contest ni...pndpt umum, tp tak publish2 lg..hee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...