22 Mac 2011

:: Nyampehs! ::


Mintak maaf la ye kawan2
Mama tak dpt nak membalas komen kawan2 sekalian
Nak blogwalking apatah lagi
Nak join CGL.... Heemmmm lagi la!!!!!

Almaklum,
Dah masuk minggu terakhir setiap bulan
Cenggini la jadiknya
Broadband ni mula la slow
Penggunaan dah sampai kuota la
Itu la.. Ini la..
Dah sampaikan luahan rasa hati pada PapaZakwan dah
Tunggu je la greenlight drpd PapaZakwan utk upgrade Meksis Broadband ni, huhu!

Rindunya nak join CGL!
Rindunya nak BW!
Rindunya nak reply komen2!
Rindunya kat kawan2!!!
Uwaaaaa...!!!!!


p/s : kalu dah rase gini, blogger tegarkah hamba? ^_^

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

9 comments:

zahidah dihaz berkata...

ye lah tu kot...hehehe...



New Entry: List of Korean/Japan Drama/Movie

MRS. K berkata...

streamyx la

Bionic women berkata...

nasib kita serupa ler nad

EiJa ZaQuaN berkata...

ehehe..mmg la mama zakwan blogger tegar..
eija yg x berapa nak tegar ni..
sekali guna broadband ..bising asben eija ckp sbb blog la ni kuota dh nak abis..

Nana berkata...

sama la kita nad..kita lak
jenis berokband yg topup seminggu sekali
dekat2 nk smpai date mati
mule wat pangai
slow mcm siput

mamalieyna berkata...

confirm..blogger tegar! hehe...oooh ada jugak kuota2 penggunaan eh..hehe..kak eina sbb kejap2 je menggunakan khidmat BB ni, tu psl tak perasan menda ni..hee~

huu~ tumpang sedih bg pihak Nad..ngee..

eima berkata...

sabo ye ...
nanti dah upgrade ...bleh layan sampai lebam ...

kayyana berkata...

tukar unifi la... hehehe

firahadifa berkata...

hang mmg blogger tegar . haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...