16 Mac 2011

::: NAK KONGSI, Boleh...? :::

Saje2 je nak tempek gambar kami, hehehe....
Ni gambar seminggu lepas
Masa nak pi melawat bibik Zakwan
(Belah PapaZakwan, mak sedara panggil bibik.. Almaklum Jowo!)

Ni gambar2 sebelum kluar umah
Saje2 je berphotogedix, haha!
^_^


2 of us ~ loving couple =p
masa ni zakwan ada kat bawah
sebuk tgk kamera jugak
ksian dia... dia ingat ada masuk skali dalam gambar

3 of us ~ happy famili :)


mama ksian kat zakwan, mama pun amik la gambar ngan dia
masa ni zakwan nak wat aksi lompat
tapi tak sempat! haha!


Yang ni pulak gambar masa nak pekena roti canai mapley, haha!

senyum terpaksa ni..
(senyum terpaksa pun still nmpk hepi mepi kan? haha!)
padahal sebelum tu membebel jek sbb order lambat sampai, haha!

zakwan n papa...
tengok, zakwan pun dah boring tunggu lama bebeno, haha!



Ksian, takde gambar bibik Zakwan!
Tak teringat langsung nak amik gambar sesama, huhu!



Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

4 comments:

Nana berkata...

nad klw amek gmbr
mesti selalu ceria je
hehhee
mmg nampak happy sgt kat muka

mamalieyna berkata...

sukenye tgk nad senyum..ups sengih..nmpk ceria sungguh..kak eina selalu tak reti nk senyum gitu..hee~

Nad @ MamaZakwan berkata...

@Nana

alemak..malu nya saya, heehhe..
mekaseh nana..mmg takleh buat2 tak hepi la..nampak kamera jek, sure aksi spntan muka jadik hepi :)

Nad @ MamaZakwan berkata...

@mamalieyna

saya pulak tak reti nak senyum cam kak eina..nmpk elok je..takde la nampak beriya sngt cam saya sengih tu, haha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...