23 Mac 2011

::: LEPAK @ Dataran Menara Condong :::

Lepak2 sambil menikmati keindahan malam
Hehehehe..

Walaupun anak jati Teluk Intan
Inilah rasanya kali pertama
Dapat duduk2 amik gmbr
Berlatarbelakangkan Menara Condong Teluk Intan
Huuhhuhu!

Masa Form 3 penah la masuk Menara Condong ni
Dengan member2 Sekolah Convent Teluk Intan
Masa tu nak menyiapkan tugasan folio Sejarah utk PMR kalu tak silap
Pastu langsung takde jejak dh, huhu!
Sekarang ni siap ada dataran dah
Malam2 penuh je orang dok santai2
Tapi kebanyakannya famili la
Bukan yang pakwe~makwe tu
^_^





Sape tak penah dtg Teluk Intan, meh la..
:)
Jangan lupa amik gmbr dgn Menara Condong ni, hehe

11 comments:

Bionic women berkata...

x pernah sampai ag ke teluk intan...
naper zakwan xnak bergambar tuh..hehe

eima berkata...

aku tak penah pegi lagi ...
port dataran mmg pakwe makwe mmg suka berdeting pastu wat mende tak sepatutnya ... cam dataran masjid merah putrajaya nih .. depan masjid seat boleh rebah dua2 pastu badan c jantan dah dok atas bdn c betina ....
itu depan rumah ALLLAH .... nk je aku pi ketuk .

Pn. Zana berkata...

best nye Nad! sy x pernh lepas lagi .:D

Noli berkata...

selamat jln2 mama..hehe

mummy_ayu berkata...

tak eprnah gie sana..menara condong tu memang tarikan kat teluk intan tu kan?

kayyana berkata...

yana dtg time tgh hari so tak nampaklah lampu2 tu.. cantik gak menara condong time malam kan

eT berkata...

tengok gambar pon dah rasa condong...heheee
lalu jek kawasan tuh..xpenah singgah bergambar pon...
sekali sekala best gak layan gambar cegini kan...

Nana berkata...

ehee
kita penah
posing sini
masa tu damia dlm perut lagi hehe

Axieda'great berkata...

huhu
dah dekat 3 tahun jadi bini org teluk intan
x penah lak nak lepak kat dataran
huhuhu

kuntumz berkata...

kiter sekampung...tpi mmg jarang nk bergambo kat menara condong nii..yerlah tempat sendiri tak berapa xcited sgt nk bergambo..hehehhe..
tpi menara ni lah lambang teluk intan...tu harus bangga...

jujahxo. berkata...

heip apelah kakNad ni
kita yg org Johor ni pon da byk kali duk ketik piccas kt situ tau
heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...