09 Mac 2011

:: Korang Senyum NAMPAK GIGI @ TIDAK? ::

Korang, nak tanya 1 soalan
Korang kalu amik gambar kan
Suke senyum nampak gigi @ tidak?

Kalu Mama,
Mama suka nampak gigi
Tak tau la.. Dah terbiasa kot
Pastu terase gambar tu elok sket la
Hehehhee..

Opps..! Ini terlebey suda..! =p




Buruk..!!!! Tak suke..!!! =p


Tapi Mama ni,
Cuba la camne sekalipun,
Sure nampak gigi punye la..!
Almaklum, ade gigi siung aka gigi taring
Dah macam drakula dah gayanya
Ngeeee.... Takut tak, takut tak??!
Hahahahahaha...!!!!
:D



Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

14 comments:

syawalsimpsons berkata...

sama la ngan sue...pun suke senyum nampak GG,....cam ok je...senyum x perlu kata apa2..

eima berkata...

sbb siung tu senyuman nad manis ..kekeke

CaDLyNN berkata...

dulu suke tak nmpk gigi..skrg ni slambe je sengih :)

BIONIC WOMEN berkata...

kita pun xder gambar x nampak gigi..
terasa x cantik.
tapi gambar kat tren tu, xnampak gigi..tu pun kita senyum nampak gigi tau, tapi papa dhiya snap dulu sebelum sempat senyum sepuasnya.hahaha

Gigi siung tu penyeri ler nad...sebab tu nad senyum cantik jer..
yang tu ler buat cik abang x lena tido kalau berjauhan..haha

Fadzillah Kamarudin berkata...

x nampak gg...
gg ceq x lawaaaa...

mamalieyna berkata...

org ada gigi siong ni comel kalau senyum nmpk giginye tu..hehe..dan nmpk sungguh ceria..

malngnya kak eina suka senyum2 simpul..cam malu2 gitu..ngee...mmg pemalu la orangnya sbb tu senyum tak nmpk gigi..hee..

lia berkata...

aku lak x reti nmpk gg, rasa huduh sgt muka wakakaa

Nad @ MamaZakwan berkata...

@syawalsimpsons

sama la kite, hehe

Nad @ MamaZakwan berkata...

@eima

iyo la tu, eima..! haha!takde maknenye.. =p (papepun, tq)

Nad @ MamaZakwan berkata...

@CaDLyNN

hehehe..btul,btul..sengih adelah perkataan yg paling tepat,ehehe

Nad @ MamaZakwan berkata...

@BIONIC WOMEN

hahahah..adoila eily..!sama je ngan eima tau! mane de penyeri nye pun, hehe..kalu bleh dibuang, rasenya dari dulu nak buang dh, huhu!

Nad @ MamaZakwan berkata...

hehehe..gg saya pun tak lawo gak =p

Nad @ MamaZakwan berkata...

@mamalieyna

kak eina ni, ada2 je, hehehe..
saya pun pemalu gak..tp sengih je memanjang, haha! tak bleh langsung la senyum tak nampak gg..cam pelik, hehekak eina lain la..cantek :)

Nad @ MamaZakwan berkata...

@lia

hahah!a'ah, hang mmg elok senyum tak nampak gg pun lia..cuba try skali skala nmpk gigi, mana ade huduh pun..comey jek..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...