15 Mac 2011

Hari ni memang hari berterima kasih pada kawan2 blogger kot, haha!
Mula2 tadi pada Ibu Imaan, pastu pada Kak Suzie aka Mama Zharfan
Kali ni pulak pada EB :)

http://mamaaerish.blogspot.com/2011/03/korang-pernah-raser-terharu-x.html

Mama dapat award lagi, yeay! :)
EB ni memang rajin menghargai kawan2 blogger
Dan award comey2 ni la hadiahnya
Tapi seriusly Mama tak sangka akan dapat award ni
Sebabnya apa yang Mama tulis aritu
Saje suka2 dan sebab rasa teruja je
Tapi tak sangka sangat2 yg EB bermurah hati kasik award ni, hehe
Mekaseh EB! :)

Sebab entry ni la EB kasik Mama award comey tuh..! :)
http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2011/02/tak-dapat-jumpa-blogger-jumpa-anaknya.html


p/s :
Rindunya kat EB
Selamat berkursus induksi kat Kampung Gajah nun ye..
Dekat dah tu dengan kampung teman, hehehe...


Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

2 comments:

CiK Jue aka ibu FarisYah berkata...

LAMA TAK DATANG SINI..

BIONIC WOMEN berkata...

bestnya dapat award

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...